Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme tulossa Turkuun ja kiinnostaisikin tietää

28.06.2006 |

onko Turussa hyviä lastenvaate- ja kenkäkauppoja? Entä hyviä ruokapaikkoja... Laittaisitteko osoitetta mukaan. Kiitoksia vastauksista jo näin etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloisia ja edullisia lastenvaatteita löytyy H&M:ltä joka on Aurakadun ja Eerikinkadun kulmassa. Muita lastenvaatekauppoja on mm. Lindex (Yliopistonkatu hansaa vastapäätä), Stockmann (hansassa) ja Kappahl Aurakadun ja Yliopistonkadun kulmassa. Hansassa stokkan vieressä on Zara jonka yläkerrasta löytyy ihania lastenvaatteita, mutta hinnat on vähän korkeempia. Kenkiä saa dinskosta (aurakatu), stockmannilta ja muista kenkäkaupoista joita löytyy melkein joka keskustan kulmasta. Ravintoloista hyviä on Panini (juliantalossa Eerikinkadun alkupäässä), Amarillo (hyvä ruoka mutta ehkä vähän tupakansavua voi välillä tulla, mutta perheitä kuitenkin siellä käy savuttomilla puolilla). Tässä muutamia paikkoja niitähän on paljon lisää, mutta näissä tulee itse käytyä. Hauskaa kaupunkikierrosta Turkuun!

Vierailija
2/3 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia ja Oskari, lastenputiikki. Siellä on ihania ja laadukkaita vaatteita, esim. Lego, Burberry, ym. kalliimpia merkkejä. Kannattaa käydä aleaikana, käyn itse vain aleaikana, Kauppiaskadulla. Vieressä on putiikkeja myös äidille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyteen on avattu lastenvaateliike, jonka omistaja tekee vaatteet itse. Menevät kuulemma käsistä ja loppuvat aina kesken, niin kova kysyntä on.