Tajusin etten ole koskaan elämässäni rakastunut miehiä
En edes nykyistä poikaystävääni. Taidan nyt erota
Kommentit (11)
Minäkään en ole koskaan rakastunut yhteenkään mieheen. Seksuaalista vetovoimaa tunnen kyllä joitakin miehiä kohtaan, mutta romanttinen kiinnostus jää aina uupumaan. Naisten kanssa tulen paremmin toimeen, joskus on jopa jonkinlaisia romanttisia viboja syntynyt, mutta seksuaalisesti ei taas kiinnosta.
Ikisinkku? n31
Minä olen aina rakastanut naista. Siis aina.
M.46
Minä olen miehenä huomannut, ettei naisella ole kykyä rakastaa yhtä syvästi kuin mies rakastaa. Jotenkin hassua, kaikkialla toitotetaan ihan päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miehenä huomannut, ettei naisella ole kykyä rakastaa yhtä syvästi kuin mies rakastaa. Jotenkin hassua, kaikkialla toitotetaan ihan päinvastaista.
Millä se syvyys sitten mitataan?
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa aidosti vain jälkeläisiään.
Sama täällä. Luulin rakastavani kunnes mieheni sairastui ja menetti hyvätuloisen työpaikkansa ja korkean sosioekonomisen asemansa. Paljastui ettei rakkauteni ollutkaan aitoa vaan illuusio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä se syvyys sitten mitataan?
Sillä, että se rakkaus kestää myös vastoinkäymiset ja huonot päivät. Että nähdään se ihminen kokonaisuutena ja pitkä suhde kaikkine puolineen kokonaisuutena ja yhteisenä historiana. Nainen menee aina päivän fiiliksen mukaan ja saattaa lähteä lätkimään sen perusteella.
Minä olen rakastanut kahta, ensimmäisen tapasin 31-vuotiaana ja toisen kymmenen vuotta myöhemmin. Tarvitaan vaan erityinen ihminen herättmään erityisiä tunteita, eikä niitä kohtaa usein.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Luulin rakastavani kunnes mieheni sairastui ja menetti hyvätuloisen työpaikkansa ja korkean sosioekonomisen asemansa. Paljastui ettei rakkauteni ollutkaan aitoa vaan illuusio.
Herkkää 🥰
Onhan näitä lesboja ja aseksuaaleja ollut aina. Ei mitään uutta.
Sama täällä.