Käytätkö vielä esimerkiksi kauneudenhoitopalveluja?
Perutko aikojasi vai menetkö esimerkiksi aiemmin varattuun kasvohoitoon, kynsien tai ripsien huoltamiseen, kampaajalle? Miksi/miksi et? Pidätkö riskinä, vaikka kampaaja tms suojautuisi? Asiallista keskustelua toivoisin.
Kommentit (11)
Kampaajalle haluisin, mutta mietin viitsinkö. Siellä palaa kuitenkin 2.5h.. tietty vähän huolettaa jos kampaaja sairastunut tai joku muu asiakas yhtäaikaa tai mua ennen käynyt.
Hierojalle haluisin myös, sama asia mietityttää, jos hieroja on koronainen :D
Tarvisi käydä kampaajalla, mutten mene tässä tilanteessa. Liian läheinen kontakti ja ties kuinka monta asiakasta kampaajalla on ollut edellisinä päivinä, muista kontakteista puhumattakaan.
Haluaisin poistattaa rakennekynnet, sillä mitä jos ne kauneuspalvelut menevät kiinni pian, eli ei pysty huollattamaan kynsiä joten ne menee aivan hirveän näköisiksi lopulta. Mietin jos kävisi nyt poistamassa ne kun vielä voi. Normaalisti siis menisin vain huoltoon, mutta nyt menisin poistoon tämän tilanteen takia.
Olen menossa huomenna parturiin. Ottaa normaalisti "lennosta", mutta nyt poikkeusaikana liike on kiinni, on tavoitettavissa puhelimella. Sovittiin aika. Liike kiinni, kun ei asiakkaat käy, hiljennyt silläkin rintamalla. Itsellä hiukset kasvavat sen verran nopeasti, että käytävä leikkauttamassa tukka neljän viikon välein. Kasvohoidot jne perunut, siinä ollaan kuitenkin toisella lailla lähempänä kuin parturissa.
Pakko olis pian mennä kun tulee hiukset kohta silmille...
Mulla olisi ollut viime viikolla kampaaja ja kulmien laitto, mutta jouduin perumaan. Kuulun riskiryhmään, joten en uskaltanut mennä.
Harmittaa kyllä, mutta sinne vielä kerkeää.
Olet ap idiootti, et ilmeisesti tiedä.
Mutta on se hyvä että tukka on kunnossa, kun tapat jonkun toisen.
Käyn sitten tämän epidemian jälkeen. Kotonahan sitä tulee vain oltua. Saavatpahan hiuksetkin hengähtää..
Kävin kampaajalla tänään. Vähän pakko kun hiusmalli on sellainen, että vaatii leikkausta ajoittain. Kampaaja ei ollut nuhainen tai muuten kipeä. Kadut ja julkiset olivat kyllä aika tyhjiä, mikä ihan hyvä!