Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä olette saanet tehtyä nyt, kun on tätä aikaa kotona??

Vierailija
23.03.2020 |

Pesin parit ikkunat, sekä kulppärin seinät ja lattiat ja puhdistin lattiakaivot ja lavuaarin. Sekä puhdistin jopa pesukoneen pesuaine-kotelot.
Tässähän saattaa ehtiä vaikka mitä! Tänään vien talvivaatteet kellariin, ne oli jo tuulettumassa partsilla.
Sitten pitäis vöjön hommata kotovaraa. Mihin aikaan kaupassa on hiljaisinta??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna jatkettiin alakerrassa remonttia, pihaa olen siistinyt nyt kun olen kerrankin ajoissa "töistä kotona". Molemmat autot huollettu. Sauna pesty.

Tässä muuten huomaa hyvin, kuinka paljon se normaali tilanteen melkein 4 h työmatkoihin päivässä syö todellisuudessa aikaa kaikelta muulta tekemiseltä. Ja saan vielä kerättyä plussaa liukumasaldoonkin.

Vierailija
2/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sotkenut vaan enemmän. Keittiö ja vessat varsinkin on kovalla käytöllä nyt kun kaikki on kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä keksi mistä mun vapaa-aika oikeesti olis lisääntynyt. Ruokaa tarvii tehdä normaalia enemmän, siihen se työmatkoihin päivittäinen 40 minuuttia uppoaa eikä riitä.

Vierailija
4/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyykkiä. Muuta en ole ehtinyt tehdä.

Vierailija
5/5 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä, miten päivittäinen vapaa-aika tässä lisääntyisi. Toki työmatkoihin ei mene aikaa, mutta nyt työpäivän jälkeen täytyy lähteä ulkoiluttamaan koko päivän sisällä olleita lapsia. Viikonloppuna toki oli aikaa, mutta yleensäkin vietän viikonloput vain kotosalla, joten ei normaaliin muutosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi