Almiron peptiä..
Hei
Haluaisiko joku ostaa 3 purkkia maitoallergisen lapsen korviketta Almiron peptiä? Meillä pojan allergia parani, ja kolme 900g tölkkiä jäi käteen. Vähän turhan kallista maitoa juotettavaksi ei maitoallergiselle lapselle.
En muista tuotteen hintaa, mutta selvitän ja myyn puoleen hintaan siitä, mitä itse kelakorvattuna purkeista maksoin. Tuote menee vanhaksi vasta 09/07. Purkit ovat avaamattomia ja ne on ostettu joulukuun lopussa apteekista.
Jos olet kiinnostunut, soita 040 5776675/ Kati
Kommentit (9)
Harmi. Postittaminen ei tosiaan kannata. Purkit painaa a 900g ja niitä on kolme. Vievät tilaakin niin paljon, että tulee tosi kalliiksi.
Jos joku tarvitsee ja haluaa tulla hakemaan, niin tervetuloa, vaikka ilmaiseksi. Minusta tuntuu jotenkin typerältä juottaa kallista erikoisvalmistetta lapselle, joka ei sitä enää tarvitse.
Meilläkin olis yks iso purkki (900 g) Almiron Peptiä jäänyt käyttämättä (9/07) ja sen sais hakea pois ilmaseks jos joku tarvii täällä Etelä-Pohjanmaalla päin sellasta. Lähettämään en viittis ruveta mut jos joku tosiaan Seinäjoen seudulla tarvii, niin voi hakea pois!
saatavissa... joku joka tarvii voi hakea e-pohjanmaalla tai lähettääkin voin, ja postikulujen hinnalla saa!!
Jos Almiron Pepti-purkit ovat edelleen käyttäjää vailla, vastaanottaisin ne erittäin suurella kiitollisuudella meidän laaja-alaisesti allergiselle lapselle.
Löytyykö teiltä jotain anonyymiä s-postiosoitetta, jotta voidaan vaihdella tietoja :) Voin kyllä tekaista itselleni sellainen vaikka Luukkuun?
Meillä siis edellen yksi 900 g Almiron pepti purkki jonka saa hakea tai postikuluja vastaan. Mulla ei valitettavasti oo kuin nilekkä varustettu sähkisosoite, joten jos sä sellasen tekaset itelles niin laita tähän ja mä meilaan heti takas!!
Palataan! Hyvä jos saan purkin sitä tarvitsevalle!!
siis tarkotin että mulla on vain nimellä varustettu osoite olemassa...
Postitin purkin tänään ja laitoin sulle tietoa s-postiin siitä...
Suomea, postitus ei varmaan kannata..
Itse olen Tampereelta.