Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko lähteä huomennakin lenkille? Vai pysytkö neljän seinän sisällä?

Vierailija
22.03.2020 |

Jos valtionjohdolta ei tule ulkonaliikkumiskieltoa niin aiotko lenkkeillä?

Aiotko lähteä huomennakin lenkille? Vai pysytkö neljän seinän sisällä?

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ulkoilen edelleen. Pää hajoaa sisällä. Tästä jotkut syyllistää

Ai syyllistääkö jotkut? Minä olen käynyt nyt entistä ahkerammin lenkillä, kun ei missään muuallakaan voi käydä. Eihän siinä mitään riskejä edes ole, jos ei ole lähellä muita ihmisiä. Eihän täällä tule yhden lenkin aikana vastaan kuin noin yksi koiranulkoiluttaja, ja jossain sujahtaa joku pyöräilijä, vaikka ihan keskisuuren kaupungin reuna-alueella tässä ollaan.

Eri asia tietysti vilkkaammilla paikoilla, mutta onko jotkut harvat lenkkeilijätkin jonkun mielestä nyt tuomittavia?

Vierailija
22/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähimpään kauppaan 4 km. Ei autoa. Ulkonaliikkumiskiellonkin aikana on ainakin muissa maissa kauppaan päässyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ulkoilen edelleen. Pää hajoaa sisällä. Tästä jotkut syyllistää

Ai syyllistääkö jotkut? Minä olen käynyt nyt entistä ahkerammin lenkillä, kun ei missään muuallakaan voi käydä. Eihän siinä mitään riskejä edes ole, jos ei ole lähellä muita ihmisiä. Eihän täällä tule yhden lenkin aikana vastaan kuin noin yksi koiranulkoiluttaja, ja jossain sujahtaa joku pyöräilijä, vaikka ihan keskisuuren kaupungin reuna-alueella tässä ollaan.

Eri asia tietysti vilkkaammilla paikoilla, mutta onko jotkut harvat lenkkeilijätkin jonkun mielestä nyt tuomittavia?

Virus leijuu ilmassa kolme tuntia, ketään syyllistämättä. 

Vierailija
24/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä joka päivä nyt, kun olen lomalla. Asumme pienehkössä kaupungissa Keski-Suomessa, jossa voi lenkkeillä omassa rauhassa. Muuten lomailenkin kotioloissa tapaamatta ketään perheen ulkopuolista ihmistä lukuunottamatta kaupassa käyntiä.

Vierailija
25/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan huomenna työt kotona. Luulen, että on hyvä tehdä jossain vaiheessa päivää pieni lenkki, pieni happihyppy ja poistua kotoa.

Vierailija
26/26 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistän lenkin kaupassa käyntiin. Eräs kauppa on kolmen kilometrin päässä, joten reppu selkään ja menoksi.

Samalla saan tehtyäbpäivittäisen kävelylenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän