Aiotko lähteä huomennakin lenkille? Vai pysytkö neljän seinän sisällä?
Jos valtionjohdolta ei tule ulkonaliikkumiskieltoa niin aiotko lenkkeillä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vastasin, että aion, mutta asun metsikön vieressä ja siellä voi ulkoilla ilman, että kohtaa muita, joten tarkkana nyt ihmiset!
Joo, sama mullakin. Asun metsän vieressä eikä lenkillä yleensä tule ketään muita vastaan, joten sikäli turvallista, mutta osa tuttavistani on parkkeerannut itsensä neljän seinän sisään, vaikka asuvat paikassa, jossa lähin naapuri monen sadan metrin päässä - ihan vaan varmuuden vuoksi. Tunnen itseni luopioksi, koska en ole vielä lopettanut ulkoilua.
Tietenkin lenkille, ainakin kolmesti. Minulla on koiria, ja lisäksi ulkoilu parantaa vastustuskykyä ja terveyttä. Asun kaupungissa, mutta hipsin nopeinta mahdollista reittiä metsään.
Ihan normaalisti ollaan lasten kanssa ulkona tuntikausia.
Lenkkeilen niin pitkään kuin se on mahdollista. Kotitreeni ei korvaa luonnossa liikkumista.
Työmatkat kävelen aina ja osa työpäivästä ulkona.
Minä ulkoilen edelleen. Pää hajoaa sisällä. Tästä jotkut syyllistää
Henki kulkee välillä heikosti, mutta jos on päivä jolloin lukee hyvin, käyn.
Kyllä, mutta muutan hieman reittiä; Larun rannat turhan kovassa käytössä.
Ihan normisti lenkkiä kahdesti päivässä.
No jos ulkonaliikkumiskielto tulee niin ei tietenkään mennä lenkille, jos siis lenkkeilykään ei ole sallittua. Miksi tämmöisestä pitää edes äänestää?
Kyllä ulkoilla voi ja pitääkin. Se om ihan eri asia kuin mennä vaikka baariin.
Mä joudun menemään huomenna linja-autoon ja ahdistaa kyllä paljon.
Mistä saitte päähänne että huomenna alkaiai ulkonaliikkumiskielto🤔
Kyllä, ulkoilua ei todellakaan ole kielletty. Ja koska kuljen yksin, niin ei tarvitse turvaväliäkään lenkkikaveriin pitää. Täällä ainakin on otettu korona tosissaan ja ulkona liikkuu vain lenkkeilijät, sekä työmatkalaiset.
Lähden tietysti, ei armeija tänne harvakseltaa asutettuun metsään tule ja on mulla onneksi oma iso pihakin. Aika luksusta nykypäivänä kun ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
No jos ulkonaliikkumiskielto tulee niin ei tietenkään mennä lenkille, jos siis lenkkeilykään ei ole sallittua. Miksi tämmöisestä pitää edes äänestää?
Maaseudulla voi ulkoilla vaikka tulisi kielto.
Aion lenkkeillä vaikka tulisi ulkonaliikkumiskielto, jos tuolla metsäteillä postaa poliisit jossain niin olen hyvin yllättynyt, kun ei siellä näy muita ihmisiäkään ikinä :D
aion lenkkeillä vastakin, nyt onkin hienot hankiaiset. minun on helppo ulkoilla kun asun syrjäseudulla, tälläkin viikolla joka päivä vähintään 2 tuntia ulkona enkä kertaakaan ole tavannut ketään jos ei jäniksiä ja lintuja lasketa. maalaisten etuja.
Normaalisti lenkillä tulee vastaan keskimäärin 5 ihmistä. Kierretään toisemme niin kaukaa kuin mahdollista. En näe tässä tartuntariskiä.
Töihin on mentävä, joten siinä tulee jo yksi lenkki. Jos lähden illalla ulos, menen mieluummin hiljaiseen lähimetsään kuin kaupungille päin tai suosituimmalle ulkoilureitille ja laavulle. Lähireitillä ei tule montaa ihmistä vastaan. Jos tulee ulkonaliikkumiskielto, pysyttelen sisällä. Siihen asti ulkoilen tervettä järkeä käyttäen.
Vastasin, että aion, mutta asun metsikön vieressä ja siellä voi ulkoilla ilman, että kohtaa muita, joten tarkkana nyt ihmiset!