cerazette pillereistä
Voiko niistä tunteet heitellä ihan hulluna, vaikka on vain sitä keltarauhashormonia. Tai sellasta minkä ei pitäisi vaikuttaa. Musta tuntuu että mä oon ihan hirvee. Äskön masensi niin apljon että teki mieli vaan itkeä nyt on kaikki hyvin. Olen syönyt pillereitä nyt noin kaksi viikkoa
Kommentit (10)
ja nyt pari päivää ollu tosi masentunut.. pakko varmaannääki lopettaa
4 pvää väliä ja uudestaan vko vuotoa. 5 pvää väliä ja taas... ei kiitos, lopetin käytön
voi esiintyä haittavaikutuksena käytettäessä Cerazette-pillereitä. Älä kuitenkaan vielä heitä pillereitä nurkkaan, vaan kokeile, josko nuo mielialan vaihtelut poistuisivat käytön jatkuessa. Näin usein käy. Odottele vielä muutama viikko.
t. farmaseutti
tilanne voi ihan hyvin rauhoittua ja elimistösti ehtii sopeutumaan uuteen pilleriin.
t. farmaseutti
en edes kunnolla muista mitä kaikkea mulle niistä tuli, tais ola just jotain raivareita ja haluttomuutta. Tuolla niitä on kaapissa pakettitolkulla... Nyt mulla on ehkäisykapseli ja sopii hyvin!
sitten hemppa laski alle 100 ja lääkäri kirjoitti minulle " kunnon" pillerit.
ja muutuin ihan monsteriksi, masensi, iho- oireita yms.. Nyt kävin uudelleen gynellä ja tuputti väen vängällä samoja pilsuja vaikka en halunnut, pidin pääni. kokeilen nyt ehkäisyrengasta sitte.
ollut koko ajan. olen myös niin äkäinen koko ajan ettei tosikaan. haluja ei yhtään ja mies ihan kypsä mun kiukutteluun!
suunnilleen kaikki edellä mainitut oireet. Enkä ole vielä törmännyt kehenkään, jolle ne sopisivat.
Lisäksi seksihalut hävisivät miltei kokonaan.