Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
OMPA Lordi huono
22.03.2020 |
Ei yhtään hyvää biisiä jotenkin tuntuu et niitten kannattas lopettaa toi hirviö leikkiminen
Kommentit (17)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eiköhän se hirviöbuumi mennyt jo sen euroviisuvoiton myötä. Luovuttakaa jo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se hirviöbuumi mennyt jo sen euroviisuvoiton myötä. Luovuttakaa jo.
Julkaisevat joka toinen vuosi uuden levyn, ja kiertelevät ulkomailla keikoilla. Tienaavat elantonsa kyseisellä touhulla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vihaajat vihaa, Lordi sen kun porskuttaa. Toukokuinen streampläjäys antoi todellakin vastinetta rahoille vaikka hakkeroitiinkin joksikin aikaa alkuvaiheessa. No saihan sen katsella vielä jälkikäteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Se on on+pa=onpa. Mistä tuo m sinne väliin puskee?
Elämämkoulusta.
Alue: Aihe vapaa
Hevisauruskin on parempi lordilla ei ole oikein semmosta logiikkaa tossa levyllä ihan rönsyilevää kitinä musiikkii