Uusi Suomi tiedottaa: Suomalainen lääke voi ehkä pelastaa koronaan sairastuneita kuolemalta
Myyntilupa puuttuu.
Millainen ja miten pitkä tälläinen myyntilupaprosessi on? Kuka tietää?
Saisiko tällaiseen jotain erityispoikkeuslupakäytäntöä tällaisessa erittäin vakavassa maailmanlaajuisessa kriisitilanteessa?
Rukoillaan yhdessä Jumalaa avuksi tämän asian kanssa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kova tilaus kaiken maailman tohtori Tolosten ja Heikkilöiden ihmelääkkeille ja hoitometodeille.
Niin se vaan klorokiinin, c-vitamiini teho havaittiin, kokeilemalla
ja kokeilemalla havaittiin myös lääkkeitä jotka eivät toimi (esim kortisoli)
Kun joissakin tilanteissa riski on pakko ottaa
Käyttöluvan jo saanut ja vasta testivaiheessa oleva lääke ovat kuitenkin hieman eri asia.
Kuten Ylenkin jutussa luki, suomalaiskehitteisen lääkkeen tutkimusta pyritään nyt vauhdittamaan. Sitten se saattaisi päästä mm. Suomessa käyttöön poikkeusluvalla.
Tätäkö tarkoitatte
Kaikki mahdolliset ideat, mahdollisuudet, vaihtoehdot kannattaisi ottaa nyt mietintään. Hätätilanne on.
Meidän länsimaiselle lääketieteelle tekisi ihan hyvää kurkistaakin nk vaihtoehtovalmisteisiin. Jos oikeasti sieltä voisi apua tullakin! Tuota vaihtoehtovalmistepuolta on mollattu ihan muserruksiin asti ja mä olen ainakin saanut niiden kautta moneen vaivaan ja asiaan avun.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö tarkoitatte
Mä luin jutun alun Uusi Suomesta. En osaa sanoa että onko sama uutisaihe, mutta joku voi kommentoida jos löytää yhtäläisyyksiä.
Samasta lääkkeestä on kyse. Toisessa jutussa (vain tilaajille) mainitaan, että sitä olisi jo varastossakin koko Suomen tarpeisiin!
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/suomalainen-laakekeksinto-voisi-auttaa…
Miten kävi sille amerikkalaiselle naiselle joka suostui koekaniiniksi jollekin korona-rokotteelle?
Onko hän enää keskuudessamme antamassa kommenttia?
AIVAN. Totuushan näistä ihmehoidoista on, että niitä on vain sairauteen, johon on olemassa lääkehoito, joka pelastaa potilaan oikeasti. Nämä puoskarit vaan vetävät välissä rahat itselleen