Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkukipua 2 päivää, nyt myös henkitorvi sattuu

Vierailija
22.03.2020 |

Onkohan koronaa vai vilustumista. Ei varmaan testata, kun en oo ollut ulkomailla.

Perjantai-illalla alkoi kurkkukipu, kävin päivällä kaupassa ja hölkkäsin kotimatkalla, sen jälkeen tuntui kurkkukipua ja ajattelin sen johtuneen kylmässä hölkkäilystä. Kurkkukipu jatkui lauantain, ja nyt sunnuntaiaamulla mulla on paineentunnetta henkitorven kohdalla. Yskää vain vähän.

Apua. Asun yksin ja en voi purkaa tätä pelkoa muille kuin teille :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi myös tuolla tavalla. Outoa oli se kun kurkku ja koko naama turposi, uvula turposi ihan kaksihaaraiseksi ja olin ihan hirveän väsynyt. Sitten alkoi yskä ja hengenahdistus, en päässyt ensin edes postilaatikolle hengästymättä, sitten edes sohvalta jääkaapille. Kuumetta ei kuitenkaan ollut kuin 38 astetta ja sekin laski aika pian ja nousi taas pari kertaa uudelleen ja se siitä. Nenä ei vuotanut missään kohti, aivastutti ja yskitti vain. Nyt olen täällä vielä toisen viikon varuiksi omaehtoisessa eristyksessä, jos tuo vaikka olisi ollut koronaa.

Mulla on hyvin samankaltaisia oireita. Syvällä kurkussa sellainen outo tunne. Ihan kuin se olisi vähän turvonnut ja kutisee, mutta ei ole kipeä kuitenkaan. Kuumetta ei ollut, vaikka olo tuntuu kuumeiselta. Nenä on hieman tukossa, mutta ei vuoda. Palelee ja väsyttää, lihaskipua.

Tietääkö joku, voiko allergiaoireet olla tuollaisia, että nenä tukossa, mutta ei vuoda? Ja outo tunne kurkussa? Siitepölyallergia?

Juuri tuota on paljon liikkeellä ja uskon sen olevan ihan sitä allergiaa, siitepölyallergiaa tai kun nyt on paljon hiekkapölyä ilmassa niin sekin vaikuttaa.

Mulla itsellä kutisee kurkku useamman päivän kun olen käynyt ulkona.

Vierailija
22/24 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy kotona, kunnes yksi oireeton päivä. Sairasloman saat puhelimitse terveyskeskuksesta, jos työnantajan kanssa sopiminen ei tule kyseeseen.

Aika mahdotonta tällainen. Olen itse ollut flunssassa nyt 11 päivää, tuskin vielä huomennakaan oireeton... Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koronaa. Sen itämiseen ja oireisiin menee muutamasta päivästä viikkoon.

Häissä, joissa korona levisi, saivat monet oireensa jo seuraavana päivänä.

Vierailija
24/24 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassakin taksikuski sairastui seuraavana päivänä siitä, kun oli kyydinnyt italialaisturisteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän