Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset! Miten toimitte jos kaikkiin iskee korona?

Perheellinen minäkin
22.03.2020 |

Oletteko miettineet miten toimisitte kauhuskenaariossa, jos perheen molemmat vanhemmat (tai yksinhuoltajaperheessa ainoa vanhempi) sairastuu vakavasti? Ehkä lapsetkin sairastuu, ehkei vakavasti, mutta riippuen iästä, tuskin voisi yksin jättää sairastamaankaan ja itse joutuisi sairaalaan...tai jos ei oteta sairaalaan, mutta vanhempi sairastaa heikossa hapessa kotona, kuka pyörittää arkirumban?
Itse tätä miettinyt. Mutta ei ole ketään kuka tuollaisessa tilanteessa voisi auttaa. Ja tuskin ketään voisi edes pyytää, vaikka olisikin joku läheinen. Pelkään siis sairastuvani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä...lisäksi tällä hetkellä hoidan omien vanhempieni kauppa-asiat. Siksi meidän perheessä otetaan nyt varoitukset ja suositukset enemmän kuin tosissaan.

Vierailija
2/4 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mutta en ole keksinyt ratkaisua. Olen kahden lapsen yh, toinen lapsista erityislapsi. Jos iskisi armoton kuume ja mitä tauti nyt pitää sisällään, en tiedä miten selviytyisin. Tai tiedän, ei olisi vaihtoehgoa, tekisin kaiken kuten nytkin, mutta sairaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä soittaisin lastenvalvojalle .. sosiaalitoimi osaa neuvoa

Vierailija
4/4 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koettu tämä skenaario. Jokainen tekee miten parhaimmaksi näkee. Oppiipahan sen että kukaan ei auta. Ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme