Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovanhemmat yli 70v päiväittäin ovella ja väkusin tulossa sisään koronasta huolimatta

Vierailija
22.03.2020 |

Eivät usko. Kuulun riskiryhmään, mutta olen sanonut että me sekviämme AIVAN HYVIN niin että käymme kerran viikossa pikaisesti kaupassa.

Aina vaan "me tuotiim teille ruokaa ja tullaan vähäksi aikaa käymään, onkaut meillä vähän flunssaa, mutta ei se koronaa ole, hihhihh" samalla tulee vaatteita ja muuta krääsää. Edes napakka kielto ovella, että me emme ota vieraita, ei tehonnut

Lopulta jouduin estämään heidän numeronsa ja laitoin ovikellon sulakkeen pois päältä.
Varmaan kohta soittavat itkuisena poliisille että kun tyttöön ei saa yhteyttä. Jos poliisi soittaa, niin paukutan suorat sanat, että Anna näille sakot ja ulkonaliikkumiskielto!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toki uskoo tämän.

Vierailija
2/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärisikö kakkulat raivosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, tärisen raivosta edelleen!

Tiesin että vanhemmillani on mt-ongelmia, mutta tämä menee jo yli tänä aikana! Saavat painua hiivattiin minun ja lasten elämästä minun puolesta jos eivät nyt tottele. Ap

Vierailija
4/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ja ikävä sanoa, olet perinyt vanhempiesi mielenterveysongelman.

Vierailija
5/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas tuo sama "blaablaablaa.Ap" -lopetus.

Tuleeko viestit suomesta vai pietarista?

Vierailija
6/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä, olen kärsinyt masennuksesta joskus.

Onko se ihme kun on kasvanut henkisesti epävakaassa ja väkivaltaisessa kodissa?

Onko se ihme, kun vielä yli kolmikymppisenä nämä pyrkivät määräämään ja eivät kunnioita sitä että emme ota vieraita nyt?

Arvaa mitä, se masennus ei ole häpeä. Vaan sinun ja minun vanhempieni kaltainen henkinen väkivalta ja tyhmyys on. Ap

Vierailija
7/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon sulake.

0/5

Vierailija
8/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon sulake.

0/5

Ovikellovoi toimia verkkovirralla ja voi olla ihan oma sulake.

Vierailija
9/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran. Vanhukset eivät ole automaattisesti tartuttajia. He ovat karanteenissa siksi, etteivät itse saisi tartuntaa.

10/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva satu, harmi vaan että ei ollut totta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon sulake.

0/5

Meillä on ovikellossa sulake, kuten monella muullakin.

Vierailija
12/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran. Vanhukset eivät ole automaattisesti tartuttajia. He ovat karanteenissa siksi, etteivät itse saisi tartuntaa.

Ap : n vanhukset eivät näytä olevan, vaan nuhaisina kiertävät ympäri kyliä. Silloin voi pitää oven kiinni.

Vierailija
13/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tossa riskinsä koska ap kuuluu riskiryhmään. Vanhempasi haluavat olla ystävällisiä, mutta lopputulos voikin olla että tartuttavat sinut. Täällähän suu vaahdossa huudetaan ettei sitten kukaan meistä sais mennä isovanhempien luo kylään, eikä etävanhemman tartte tavata lapsiaan jne. Just tartuntavaaran takia.

Jospa nyt suojeltaisiin aptä ja hänen perhettään.

Vierailija
14/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä keski-ikäisten kulta-aikaa. Vihdoin saa ihan luvan kanssa kieltäytyä tapaamasta omia vanhempiaan. Ei varvitse enää vedota kömpelösti työkiireisiin tai muihin menoihin, vaan maireasti puhelimessa sanoa, että olin just tulossa kattomaan(niin varmaan) mutta tämä karanteeni.

Mummo tuumii, että tuliskin tauti ja veis, kun ennen karanteeniakin näki kotihoitoa vartin päivässä ja on saanut JUtella ihmisen kanssa viimeksi neljä ja puol viikkoa sitten.

Vierailija
15/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikellon sulake.

0/5

Kyllä minulla on eteisessä sähkötaulu oven takana, siellä on katkaisimet eri sulakkeille, olen katkaissut sieltä mm. autolämmitystolppani sähköt, koska sama avain sopii kaikkiin tolppiin, on myös kiva käyttää. Voin napsaista lämmityksen päälle aamulla herätessäni, ei tarvitse ulos mennä kun johto on valmiina autossa kiinni. Ovikellon panen pois päältä aina pääsiäisen aikaan (trullit) ja kun kiertää jotkut rahankerääjöt, ne tulee aina kamalan aikaisin kun hiippailen vielä yöpukimissa.

Vierailija
16/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä, olen kärsinyt masennuksesta joskus.

Onko se ihme kun on kasvanut henkisesti epävakaassa ja väkivaltaisessa kodissa?

Onko se ihme, kun vielä yli kolmikymppisenä nämä pyrkivät määräämään ja eivät kunnioita sitä että emme ota vieraita nyt?

Arvaa mitä, se masennus ei ole häpeä. Vaan sinun ja minun vanhempieni kaltainen henkinen väkivalta ja tyhmyys on. Ap

Masennus ei ole häpeä, mutta näitten typerien aloitusten jatkuva väsääminen on.

Ohis

Vierailija
17/17 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuollaan kaikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan