Meneekö joku tosiaan nyt kuntosalille?
Kommentit (29)
Tää on joidenkin etuoikeus näemmä, mietin että mitä ne harvat jotka edelleen siellä väljässä tilassa käyvät ajattelisi kun me kaikki paukahdettaisiin paikalle? Koska minä minä...
Mä treenaan kotona. Onneksi olen ostanut ja kauan sitten kotivaraksi aiemmin eripainoisia puntteja, kuminauhoja eri vastustasoilla, kahvakuulia ja jumppapallon. Netistä tulee nyt ilmaiseksi ohjattua ryhmäliikuntaa, teen samalla aikataululla ne kotona kuin olisin salilla käynyt tekemässä. Ei tämä kotivara korvaa salia täysin, mutta ei tarvitse olla velliperse, vaikka ei lähde sinne salille.
Kiinalainen juoksi maratonin kotona. Aina löytyy tekosyy lähteä kuntosalille.
Itselläkin on ihan sama kaikki sosiaaliset menot, mutta kun on tottunut treenaamaan aktiivisesti (crossfit & sali) kyllä tekee tuskaa ettei näihin nyt pääse. Kohta onneksi säät lämpenee ja pääsee omalle kotipihalle kahvakuulailemaan yms. mutta silti aivan järkyttävä kaipuu treenaamaan muualle :)
Vierailija kirjoitti:
Tää on joidenkin etuoikeus näemmä, mietin että mitä ne harvat jotka edelleen siellä väljässä tilassa käyvät ajattelisi kun me kaikki paukahdettaisiin paikalle? Koska minä minä...
Haluaisin alapeukuttajan perustelut. Olisiko mielestäsi ok, että kaikki edelleen kävisivät salilla normaalisti? 10 hengen rajoitus ovella, niin aika pitkään joutuisit jonottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kyllä. Sali on todella iso ja käyttö rajattu 10 henkeen. Desinfioin kaiken mihin kosken ennen ja jälkeen, jotain tosi tujua ainetta siellä hajusta päätellen. Eilenkin minulla oli yksi kokonainen tila itselleni käytössä.
Mullakin on käytössä tujun hajuista kasvojenpuhdistusainetta. Tekee hyvää kasvoille, vaan ei viruksille. Haju tuskin korreloi tehon kanssa.
Miksei salit halua käyttää ammattilaisia? No tietenkin rahan takia. Raha menee asiakkaiden edelle...
Pakko se on ainakin käytävä peppua kuvaamassa siellä että saa ig kuvan julkastua.
Ihan sekopäistä tuollainen reenailu.
Sittenhän huvipuistotkin voisi avata normaalisti! Desinfioisi vain laitteen joka ajon jälkeen 😄