Kenen kanssa jäisit näistä karanteeniin?
14 vuorokautta kaksiossa jonkun näistä seurassa. Kenen kanssa ja miksi juuri hänen kanssaan? Miten saisitte ajan kulumaan? Mitä ruokaa olisitte hamstranneet?
Kommentit (51)
Helppo valinta, Kevin olisi varmasti loistavaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. En tunne ketään noista henkilökohtaiseti.
No siinähän olisi 14 vuorokautta hyvää aikaa tutustua!
Niinpä. Käytännössä olisi siis ihan sama kuka noista. En voi tehdä valintaa millään järkiperusteellakaan.
Niin no jos et tiedä kenestäkään mitään ennakolta ja kukaan ei lähtökohtaisesti ärsytä tai kiinnosta sen enempää.
Valitsin Sara Siepin koska hänkin tekee töitä kotona, eli tekisi niitä somen yhteistöitä ja minä saisin tehdä omat etätyöt rauhassa :) Vaikuttaa myös rauhalliselta ja tasapainoiselta. Mietin myös Niko Saarista, rakastan häntä, mutta ei ehkä kahta viikkoa kaksiossa.
Vierailija kirjoitti:
Sofi. Aluksi ajattelin Sieppiä lerssi edellä mutta sitten tajusin että Sofi kelpaa hyvin
Onks sen oltava vastakkaista sukupuolta?
Sofi Oksasen kanssa voisi keskustella syvällisiä, mutta hän ei välttämättä haluaisi, vaan haluaisi keskittyä kirjoittamiseen ainakin kahdeksan tuntia päivässä. Voisi tulla tunne, että häiritsee häntä.
Hän haisee mahdollisesti tupakalta. Oletetaan, että parveke olisi olohuoneessa, joten olisi käytännöllisintä antaa olohuone hänen käyttöönsä, ja majoittua itse makuuhuoneeseen.
Mikko Leppilampi aloittaa aamunsa jumppaamalla. Hän olisi varmasti suht rauhallista seuraa, mutta toisaalta, hänellä on paljon puhetyötä ja laulaa myös. Hän ei pääsisi pois asunnosta, vaan harjoittelisi mahdollisesti ääneen kotona? Voi olla, että hän keksisi alkaa striimaamaan kotoa viihdettä kansalle/osallistuisi johonkin videostream-projektiin ja puhuisi sen takia paljon.
Virpi Kätkä häsäisi ympäriinsä tyyliin: " Pitäiskö nyt kumminkin järjestellä nuo wc-paperit? ", ikävöisi lapsiaan, soittelisi heille koko ajan, sähläisi ruoanlaitossa, hölöttäisi ja naureskelisi. Varmaan tosi kiva, ehkä liiankin kiva. Alkaisi ärsyttää se ettei voi sanoa mitään ikävää kenestäkään, ymmärtää kaikkia ja kanaemoilee. Kaksi viikkoa kotitöitä, ruoanlaittoa ym. käytännön asioita hänen kanssaan saattaisi alkaa ärsyttää. Hän olisi varmaan empaattinen kun kertoisin asioitani, se on tietenkin ihan kiva paitsi jos ei halua olla surkuteltavana.
Maria Veitola on utelias ja olisi varmasti mielenkiintoinen keskustelukumppani. Hän vaikuttaa helpolta asuinkumppanilta, varmasti viihtyy paljon myös omissa oloissaan ja tekee läppärillä töitä. Hän saattaisi tehdä kahden viikon Maria Karanteenissa Randomin Kanssa - dokumentin, mikä voisi olla hajottavaa. Olisin sen jälkeen myös itse julkisuudessa.
BB-Kevin loukkaantuisi mulle kaikesta ja saattaisi saarnata vegaaniudesta. Hän saattaisi myös esim. puhua videopuheluita tyyliin BB-Tarinan kanssa aikansa kuluksi. En jaksaisi kuunnella. Ahdistuneisuus on myös kuormittavaa ja se tarttuu. Karanteeni on kuitenkin poikkeusolo.
Roope Salminen tekee räppiä. En jaksaisi kuunnella räppitreenejä. Saattaisi myös tehdä äänekkäitä videoprojekteja. Pelkäisin myös vähän millainen on naista kohtaan kun kameroita ei ole. Siepin erokertomukset ja se syytehomma arveluttavat.
Vappu Pimiä on myöskin puhetyöläinen, ja hänellä on kova ääni ja ärsyttävä nauru. Hänen etätyöntekoaan olisi haastavaa kuunnella. Hän vaikuttaa myös tomeralta emäntäihmiseltä, joka ottaisi keittiön ym. haltuun ja voi olla, että hänellä olisi kodinhoidosta ja ruoanlaitosta voimakkaita mielipiteitä. En jaksaisi olla ns. ruodussa. Etäkomentaisi myös varmaan lapsiaan ja puhuisi heille paljon.
Sara Siepin kanssa joutuisi elämään kuin sisustuslehdessä. Koko ajan olisi joku kuva rakenteilla ja posti toisi tavaraa sisälle. Tuntuisi ehkä, että olen tiellä. Saattaisin myös joutua raahaamaan huonekaluja ees taas kun hänelle iskisi sisustusvimma.
Aki Mannisen kanssa voisi treenata, mutta entä jos hän liikemiehenä kieltäytyisi treenauttamaan minua ilman palkkaa. Todennäköisesti hän tekisi videostream-treenejä maksaville asiakkailleen, puhuisi perheelle videopuheluita ja paheksuisi mun karanteeniherkuttelujani ja treenaamattomuuttani. Meillä ei olisi mitään yhteistä eikä puhuttavaa.
Niko Saarinen on myös puhetyöläinen. Hauska, mutta mahdollisesti rasittava. Jos hän ei pitäisi minusta, voisi olla nihkeät kaksi viikkoa. Vaikea sanoa. Voisi olla toisaalta todella hauskaakin.
Teuvo Hakkarainen. Hänen kanssaan olisi tuskaisaa yrittää keskustella, ja hän saattaisi juopotella ja lääppiä.
Wallu Valpio tarvitsee joka päivä siideriä, joten joko sitä siideriä olisi tosi paljon kotona tai hän ei tottelisi karanteenia. Jos juomaa on kotona, sitä tulee juotua enemmän. Aluksi olisi varmaan hauskaa, sitten ei enää. Wallulla on voimakkaat mielupiteet ja hän on johtajaluonne joka pyrkii myös viihdyttämään. Toisaalta, on myös liikunnallinen ja keskustelutaitoinen. En haluaisi ajautua hänen kanssaan suhteeseen, ja pelkään että niin voisi käydä. En halua nimeäni tatuoitavan hänen kehoonsa.
Jaakko Parkkalin tubetusta en jaksaisi kuunnella. Vaikuttaa Suomen Farmin perusteella rasittavalta kakaralta.
Maisa Torppa on myös varmaankin siivoushullu niin kuin Sara Sieppikin. Mulle ei ole ihan selvää, mitä hän tekee. Treenaa ja somettaa, matkustelee? Ei olisi mitään juteltavaa.
Martina Aitolehti varmaan treenaa koko ajan ja saattaa puhua kovalla äänellä. Pelkäisin, että hän ei pitäisi minusta ja olisi ilkeä. Tuskin häneltäkään mitään ilmaista treeniä saisi, saattaisi olla myös ankara kotitöiden suhteen.
Miksei edes karanteenissa saa olla rauhassa yksin?
Ehdottomasti Sofi Oksanen. Sillä on mielenkiintoiset jutut, ja osaa laittaa ruokaa. Ja sillä on jalat maassa, ei ole niin hörhö tai diiva, miltä näyttää.
Leppilampi toka. Sen kanssa vois urheilla.
Maisa Torppa, Jaakko Parkkali ja Martina Aitolehti 0% äänistä.
Sara Sieppi. Ollaan luultavasti niin erilaisia ihmisiä että oltais suosiolla omissa oloissamme niin paljon kuin mahdollista. Sieppi vaikuttaa kuitenkin ystävälliseltä ja rauhalliselta ihmiseltä, voisimme ehkä juoda iltateetä yhdessä. Siinä olisimme samanlaisia, että haluamme pitää kodin siistinä.
Leppilampi vaikuttaa mukavalta ja vähiten ärsyttävältä. Karenteeniin ottaisin syömiseksi ainakin kananmunia, maitotuotteita, kikherneitä, tofua, fetaa, juureksia, pähkinöitä, herkkuja ja hedelmiä, kaikkea normaalia mutta hyvin säilyvää. Hedelmät ei kyllä säily 2 viikkoa, joten pitäs kyllä ruuat tarkkaan miettiä. Lihat ja kalat pitäisi varmaan pakastaa toiselle viikolle.
Sofi Oksanen. Viihtyy varmaan hiljaa omissa oloissaan kuten minäkin. Tai en mä tiedä, millainen hän on. Mutta kuvittelisin kirjailijoiden yleensä olevan sellaisia.
Hakkarainen.
Hänellä olisi omat juomat eikä notkuisi meidän kaapilla. Loput enimmäkseen jotain tuntemattomia sometyrkkyjä, ei niitä kestäisi edes 3 promillen kumarassa.
Wallun. Ryyppäisimme kaksi viikkoa putkeen ja söisimme pizzaa kun muistaisimme, sen tekisimme itse.
Eli pizzavärkit ja kaljaa, vodkaa, viiniä ja appelsiinimehua (lantrinkiksi) löytyisi varmuusvarastosta.
Katselisimme tubesta musavideoita ja viaplaystä frasierin kaikki tuotantokaudet.
n48
Leonardo Dicaprion, en kelpuuttaisi ketään muuta. En osaa englantia kovin hyvin, mutta mihin sitä tarvittaisiinkaan. Opettaisin hänelle SÄ oot mun roomeo biisin.
Vierailija kirjoitti:
Wallun. Ryyppäisimme kaksi viikkoa putkeen ja söisimme pizzaa kun muistaisimme, sen tekisimme itse.
Eli pizzavärkit ja kaljaa, vodkaa, viiniä ja appelsiinimehua (lantrinkiksi) löytyisi varmuusvarastosta.
Katselisimme tubesta musavideoita ja viaplaystä frasierin kaikki tuotantokaudet.n48
Hyi
Ottaisin Virpi Kätkän, koska hän on mukava ja välitön. Itse olen introvertti, mutta uskon kestäväni kaksi viikkoa hauskan Virpin seurassa.