Ennustukseni: tulee syntymään Korona-sukupolvi vastineeksi suurille ikäluokille
Mitäpä muuta tekemistä heteropareilla on neljän seinän sisällä monen kuukauden ajan kuin tehdä vauvoja? Ajan henkikin vastaa sotaa.
Kommentit (46)
Kyllä. Monessa kodissa laitetaan nyt tiuhaan melaa mekkoon. Loppuvuonna tulee satoa💪😃
Saat olla hyvinkin oikeassa. Mä tosin sanoin jo aikoja sitten, että pian tulee syntymään paljon vauvoja mutta en arvannut tämmöstä juttua vauhdittajaksi.
Jos sattuisinkin raskaaksi tulemaan voisin tehdä abortin ihan siksi ettei vielä tiedä miten pahaksi tilanne menee ja saako sitä sitten raskaana itse minkään näköistä apua vaan sysätäänkö vaan sivuun kun "itse sen aiheutit ja kaikkien nyt vaan kuuluu kestää".
Ainakin palstalla havaittavissa henki että kaikkia muita nyt vaan haukutaan ja vedotaan koronaan jonka takia kaikkien kuuluu selviytyä yksin. Ja kaikki se haukkuminen mitä vanhemmat saivat osakseen nyt kun lapset jäi kotiin. Ei, en minä tälläiseen yhteikuntaan lasta tee.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että nyt on ehkäisy keksitty.
Kondomit loppuu, pillereitä ei enää saa ja kierukka on lääkärin asennettava ei-kiirellinen toimenpide. Taitaa olla niin, että toukokuusta eteenpäin voi olla keskimääräistä hankalampaa pysyä raskautumatta.
Aborttia ei välttämättä saa sosiaalisin perustein, koska kaikki panostus ohjataan koronan hoitoon.
Ei pliis älkää tehkö yhtään lapsia tänne. Ihan myös itsenne vuoksi!
Nyt on syytä pysyä kotonakin kaukana toisistaan eikä tietenkään vaihdeta mitään eritteitä. Hallitus voisi antaa ohjeen tästäkin asiasta, eli seksikielto syyskuuhun saakka.
Joo toki. Yhdessä asuvat pariskunnat ovat onnistuneet käyttämään ehkäisyä vuosikausia mutta nyt yhtäkkiä e-pillerit vedetään vessanpöntöstä alas, vasektiomat parantuvat itsestään ja kondomit unohtuvat kauppaan kun on kiire hamstrata vessapaperia ja purkkihernaria.
Ehkäpä ei kuitenkaan. Enemmän tällaisella tilanteessa tulee mieleen etten halua lasta tuoda tällaiseen maailmaan.
Tämän sopan jälkeen on semmonen pelko ja talouskriisi, että kukaan ei tee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kehittyneissä länsimaissa ihmisillä on käytettävissä monenlaista viihde-elektroniikkaa sen pelkän peuhaamisen rinnalla. Jos koronavirus harventaa erityisesti vanhusväestöä, niin samalla niiden eläkeläistenkin määrä vähenee ainakin jossain määrin.
Lapsi on toivon symboli. Tehdään paljon lapsia 🥰
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat ovat itsekkäimpiä ja pirullisimpa mitä on koskaan nähty. Heidän vanhempansa sotivat ja rakensivat tämän maan, mutta lapsiaan eivät osanneet kasvattaa kunnon ihmisiksi.
Pullamössöllä syötetyt porsaat saivat huonosti käydyn kansakoulun jälkeen jokainen marssia vakiduuniin ja kölliä siellä eläkeelle asti. Eläkkeistään maksoivat minimaalisesti ja maksattavat lapsillaan ja lapsenlapsillaan ne.
Jos nyt seuraava koronasukupolvi on taas samanlaista laatua, niin ei hyvältä näytä.
Tän sopan jälkeen eläkekriisi ja katto on aivan varma asia.
Me aletaan yrittää lasta heti kun alkaa näkyä jotain valoa tulevaisuuteen. Ikä alkaa tulla vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomit loppuu, pillereitä ei enää saa ja kierukka on lääkärin asennettava ei-kiirellinen toimenpide. Taitaa olla niin, että toukokuusta eteenpäin voi olla keskimääräistä hankalampaa pysyä raskautumatta.
Aborttia ei välttämättä saa sosiaalisin perustein, koska kaikki panostus ohjataan koronan hoitoon.
Vai että niin luulet käyvän jo toukokuussa. Aika villi mielikuvitus joka ei tajunnut sitä että pillereitä ei osteta kuukausi kerrallaan eikä sitä ettei abortteja tehdä sairaalassa.
Väärin, syntyvyys tippuu alle yhden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat ovat itsekkäimpiä ja pirullisimpa mitä on koskaan nähty. Heidän vanhempansa sotivat ja rakensivat tämän maan, mutta lapsiaan eivät osanneet kasvattaa kunnon ihmisiksi.
Pullamössöllä syötetyt porsaat saivat huonosti käydyn kansakoulun jälkeen jokainen marssia vakiduuniin ja kölliä siellä eläkeelle asti. Eläkkeistään maksoivat minimaalisesti ja maksattavat lapsillaan ja lapsenlapsillaan ne.
Jos nyt seuraava koronasukupolvi on taas samanlaista laatua, niin ei hyvältä näytä.
Tän sopan jälkeen eläkekriisi ja katto on aivan varma asia.
Miten niin? Korona tappaa vanhat. Silloinhan eläkkeitä ei tarvitse maksaa.
Olisiko kortsut seuraava hamstrauksen kohde? 🤔
En ole koskaan ymmärtänyt ihmislajin epätoivoista paneskelua katastrofin keskellä. Sen psykologia ei vain aukene minulle.
Ei kukaan fiksu pariskunta ala lapsia tekemään kun on epidemia päällä. Kun ei tiedä sairastuuko itse ja miten sekin vaikuttaa raskauteen.