Kaupassa keski-ikäinen möhömahaäijä juoksutti kaupan työntekijää kysymällä onko sitä ja tätä?
Tää työntekijä täytti hyllyjä kun tää äijä oli sen kimpussa kuin iilimato. Onko tropicana-mehua? Miten nää Magnum-jäätelöt? Missä on kaalikääryleitä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjän olisi pitänyt sanoa, että etsi v***u boomeri itse tavarasi.
ja tuolla asentaalla sait kenkää viime viikolla kaupan duunista?
En ole koskaan ollut kaupan alalla töissä mutta ymmärrän työntekijöiden turhautumisen kun uusavuttomat, itseään jumalasta seuraavana pitävä asiakas tulee kyselemään tuotteiden sijainteja samalla kun itsellä on kiire omien töiden takia. Siellä kaupassa on opasteet missä kerrotaan tuoteryhmien sijainnit - boomer on hyvä ja seuraa niitä jos osaa lukea.
Olen myyjä ja kieltämättä vieteri on ollut entistä tiukemmalla - jos mahdollista - viime viikot. En jaksa yhtään ylimääräista asiakkaiden taholta ja meinaa lipsahtaa tämän tästäkin piikittelevää kommenttia esim. senioreille, jotka hilluvat kaupoilla ihan turhaan (en työskentele ruokakaupassa).
Vihaa myös tuota, että ihmiset tunkevat liian lähelle jonottaessa. Olen sanonut joskus jo kauan ennen korona-aikoja jollekin ällölle liian lähelle tunkevalle setämiehelle, että anteeksi voisitteko siirtyä hiukan kauemmas ja äijä veti saman tien herneet nenään. Tällä hetkellä todellakin mainitsen, jos jengi ei tajua pysyä tarpeeksi loitolla. Onneksi olen sattunut asioimaan viime päivinä sopivaan aikaan marketissa ja itsepalvelukassoille ei ole tarvinnut edes jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjän olisi pitänyt sanoa, että etsi v***u boomeri itse tavarasi.
ja tuolla asentaalla sait kenkää viime viikolla kaupan duunista?
En ole koskaan ollut kaupan alalla töissä mutta ymmärrän työntekijöiden turhautumisen kun uusavuttomat, itseään jumalasta seuraavana pitävä asiakas tulee kyselemään tuotteiden sijainteja samalla kun itsellä on kiire omien töiden takia. Siellä kaupassa on opasteet missä kerrotaan tuoteryhmien sijainnit - boomer on hyvä ja seuraa niitä jos osaa lukea.
Minä selitän enimmäkseen suusanallisesti asiakkaalle, että kyseinen tuote on siellä ja siellä. En lähde mukaan näyttämään. Jos ei tampio löydä, niin sitten ei löydä tai kysyy joltain muulta.
Saiko ap jo orkun tästä miesvihasadustaan?
Auts
Minäkin 28v uskalsin kysyä missä on pottumuusijauhe ja onko tullut hiivaa.
Aattelin näin nopeemmin selviytyyväni kaupasta ulos, kuin jos oisin alkanu hakemaan.
Mut säännöt ei kai kaikille ole samat?
Ihanaa kun täällä alkaa pari hypermarkettia olemaan auki 24/7 niin saa rauhassa tehdä ostoksia eivätkä vanhukset ole tukkimassa joka paikkaa ja vähemmän ihmisiä= vähemmän koronariskiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut satu ja yllätys AP on mies. Jotenkin vaan ällötti katsella sitä kun siinä oikein myyjän kanssa tarkkaan käytiin lävitse jäätelöpuikkojen ominaisuuksia. On tietysti mahdollista, että tämä henkilö oli ns. lapsenmielinen ja kehityksestä jäljessä. Sittenhän asiaa täytyy katsella toisessa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut satu ja yllätys AP on mies. Jotenkin vaan ällötti katsella sitä kun siinä oikein myyjän kanssa tarkkaan käytiin lävitse jäätelöpuikkojen ominaisuuksia. On tietysti mahdollista, että tämä henkilö oli ns. lapsenmielinen ja kehityksestä jäljessä. Sittenhän asiaa täytyy katsella toisessa valossa.
Siihen sitten jäit möllöttämään, saitko ällötyksestä viboja miesoletettu, eikö ottanu eteen
"hyi, möhömaha" iiiiiiiiiks
Sitähän varten ne työntekijät on siellä, voi kysyä missä tavarat on.
Setäviha.