Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mihin kirjakerhoon lapsenne kuuluu?

28.06.2006 |

Kehukaa ja haukkukaa!

Itse liityimme hiljattain Lasten Parhaat Kirjat-kerhoon, toivottavasti täyttää tämänhetkiset odotukset. Tulevaisuudessa tarkoitus liittyä myös Mauri Kunnaksen kerhoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan tulla ehkä 1 kirja vuodessa.

Vierailija
2/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuulumme lasten omaan kirjakerhoon, tykätään ja lasten parhaat kirjat-kerhoon, josta emme niinkään tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tarkisti asian ja juu, oikeassa olet, suuri suomalainen... ja Lasten parhaat... on eri asia ja molempiin kuulutaan. Eli nelivuotiaamme kuuluu neljään kirjakerhoon.

Vierailija
4/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...poika 7v kuuluu Merkurius-kerhoon, joka on just hyvä, painottuu tiedekirjoihin.

Aikanamme kuuluimme Lasten parhaat Kirjat-kerhoon, joka oli monipuolinen ja hyvä. Lasten Omaan Kirjakerhoon kuuluimme vain hetken. Disney-kirjat ovat oikein kauniisti kuvitettuja, mutta teksti on tosi köyhää. Pelkkiä päälauseita ja adjektiivit puuttuvat kokonaan. Uppo-Nalle-kerho on laadukas, mutta tarjonta suppeata, koska kerho on WSOY:n oma.

Vierailija
5/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ei kuulu mihinkään kirjakerhoon, itse saavat liittyä jos vanhempana kiinnostaa.

Vierailija
6/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten omaan kirjakerhoon, oli ihan monipuolisia kirjoja. meitin vaavin liitin nyt vau,kirja-kerhoon, kun sillä on yksi Gogo-pehmokirja ja tykkää kattella sitä kovasti! Ei oo vielä tullu eka pakettia.

Lisäks mä ostin sille Wilin Göösin Satusaari kirjasarjan. Suosittelen, on tosi hieno! Siinä on kaikkia opettavaisia ja satuja eri elämäntilanteisiin (kuolemaan, pelkoon, iloon, suruun, juhliin, uuteen vauvaan ym ym. )

Niitä sitten luetaan kun vähän kasvaa!

Vierailija
7/7 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuluu vaan lasten omaan ja vauhun- parhaat kirjat sieltä