Onko täällä ihmisiä jotka tietävät varmasti saaneensa coronaviruksen sisälleensä mutta tämä ei ole vaikuttanut mitenkään ihmisen ylivoimaisen terveyden seurauksista?
? Siis onko ketään kokenut olevan näin vahva palstalla? Ja jos olet niin pidätkö coronavirusta tavallisena flunssana ja miksi pidät niin?
Minä itse pidän itseäni näin vahvana ja olen mielestäni selättänyt coronavirulsen terveydelläni ja pidän coronavirusta idiotismina.
Kommentit (14)
En oikein tiedä, mitä tähän vastaisi, kun kysymys on sen verran epäselvä.
Lisään viellä että kestän coronaviruksen tiettyyn rajaan saakka mutta coronaviruksella ei kuuluisi olla rajoja tai olemassa oloa. Kiinan suhtautuminen coronavirukseen oli, on ja tulee olemaan jumalallinen.
Aloitus on niin huonolla suomen kielellä kirjoitettu, etten ymmärrä sitä.
Kyllä ne lääkkeet pitää ottaa poikkeustilankin aikana
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä, mitä tähän vastaisi, kun kysymys on sen verran epäselvä.
ELI ONKO TEILLÄ OLLUT CORONAVIRUSTA MUTTA TEIDÄN VASTUSTUSKYKY ESTÄÄ SEN MUHIMISTA VIRUKSENA TEIDÄN PSYYKKEESSÄ NIIN ETTÄ OLETTE OIREETTOMIA?
Joo oli kyllä "erinomainen" suomenkieli mutta kyllä sitä vastaan tulee huonompiakin viruksia!
Nyt jo on näköjään psykoosilääkkeet loppu jossakin 😱
Ap, ei tuo huutaminen selvennä sekavia jorinoitasi yhtään. Lauseissasi ei ole logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne lääkkeet pitää ottaa poikkeustilankin aikana
Trolli.
Miltä teistä tuntuisi että kiinasta ei ollakkaan selätetty coronavirusta sen viruksen luonteen takia? Ap.
Coronavirus ei vaikuta kaikkiin.
Se voi silti jättää ikävät jäljet.
Coronavirus pitäisi liittää suomen laissa terrorismiin.
Vaikka en näe mitään nyt enkä ole nähnyt enkä tule näkemään teidän mielestä "suomeksi" niin on kyllä kummallista miten te huudatte kuin nähdään totta. Milloin tämä huuto loppuu ja aletaan ihmisiksi?
Totuus ja huuto sattuu, kumman tien sinä valitset? Vaikeimman totuuden tai helpoimman huudon?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei tuo huutaminen selvennä sekavia jorinoitasi yhtään. Lauseissasi ei ole logiikkaa.
Kato peiliin. Ite huudat. Se ketä sanoo nii ni ite on. En minä ole huutanut. Mistä hamotit huutosi? Oliskohan se coronasi sisälläsi? Minä huudan? Huhhuh....
Tästäkö alat sotaa käymään? On kyllä aivosi yksi suurta sotaa vain!
Onko täällä ihmisiä jotka tietävät varmasti saaneensa coronaviruksen sisälleensä mutta tämä ei ole vaikuttanut mitenkään ihmisen ylivoimaisen terveyden seurauksista?