Miksi tää kaikki tuntuu kuin unelta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Koska elämä on matrix ja tavallaan kaikki onkin unta.
Miten saan muutettua sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikö ajatuksen voimalla muuttaa suuntaa? Jos tarpeeksi moni ajattelisi rakkaudellisesti, positiivisesti ja niin että tauti estetään tai ainakin siitä selvitään lievin oirein se voisi luoda suuren positiivisen energiakentän. Voisiko olla mahdollista muuttaa viruksenkin olemassa oloa noin?
Ok... Onko sinulla historia mielenterveysongelmista ja siksi reagoit dissosiaatiivisesti vai mikä nyt tuntuu unelta? Ei se ainakaan tämä tämänhetkinen tilanne maailmassa voi olla, ei tässä ole mitään erikoista.
Ihmisen aivokapasiteetista tiedetään jäävuoren huipun verran eikä ihan sitäkään. Voisiko oikeasti ajatuksen voima läpäistä tämän viruksen? Jos ajatuksen voima olisi energiatasoltaan vahvempi ja voimakkaampi kuin virus on, voisiko siitä olla apua viruksen torjunnassa?
Kertokaa millaisia unitarinoita te keksisitte tähän ja miten ko uni loppuu?
Muutetaan sitten unen suuntaa.
Kokeillaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikö ajatuksen voimalla muuttaa suuntaa? Jos tarpeeksi moni ajattelisi rakkaudellisesti, positiivisesti ja niin että tauti estetään tai ainakin siitä selvitään lievin oirein se voisi luoda suuren positiivisen energiakentän. Voisiko olla mahdollista muuttaa viruksenkin olemassa oloa noin?
Rukoilemalla Taivaan Isää Jeesuksen nimessä tapahtuu jatkuvasti ihmeitä - ja siten toimimalla tapahtui myös "talvisodan ihme".
Silloin juuri presidentti käski Suomen kansaa rukoilemaan - kansa rukoili ja ihme tapahtui, Venäjä ei saanutkaan meitä ja maatamme valloitettua (paitsi ikävä kyllä Karjalan!), vaikka kaikki muut maat saikin omakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Myös jokaisen sairaan pitäisi hokea olevansa kiitollisia terveydestään ja kuvitella itsensä terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen aivokapasiteetista tiedetään jäävuoren huipun verran eikä ihan sitäkään. Voisiko oikeasti ajatuksen voima läpäistä tämän viruksen? Jos ajatuksen voima olisi energiatasoltaan vahvempi ja voimakkaampi kuin virus on, voisiko siitä olla apua viruksen torjunnassa?
Kyllä voi, tämän kun tarpeeksi moni tajuaisi.
Olen unessa, jossa sotilaat tähtäävät minua aseella. En tiedä kuolenko, jäänkö henkiin, mitä hän tekee ja miksi juuri minua. Ympärilläni on paljon muitakin ihmisiä. Kuuluu pauketta. Yht äkkiä näen Jeesuksen ja saa-ta- nan kasvot taivaalla. Sanon sotilaalle, että katso taivaalle, siellä on Jeesuksen ja saa-ta-nan kasvot. Rukoilen, että Jeesus on tullut pelastamaan minut ja ympärilläni olevat ihmiset, sillä uskomme Herraan, Jeesuksen nimessä Hän on Vapahtajamme. Sotilas pysähtyy ja saa jonkun oudon kohtauksen, ja sanoo: Ei, en pysty katsomaan, sotilas sanoo olevansa tämän kaiken takana vallan himon vuoksi. Sotilas tiputtaa a-seensa maahan ja ryntää pois. Sota on päättynyt.
Muutos: Jeesus ilmestyy taivaalle ennen sotaa, ei ole sotaa ollenkaan. Olen ulkona liikkumassa ja vastaani kävelee harmaisiin vaatteisiin pukeutunut mies, hän jää juttelemaan kanssani ja kertoo minulle elämäntarinansa siitä miten hän oli tullut uskoon ja haluaa nykyään kertoa Jeesuksesta. Mies ottaa maasta puukepin ja tekee sillä ristinmerkin ilmaan ja lausuu Isä Meidän rukouksen ääneen.
Mä ainakin rukoilen.
Laittakaa tätä tarinaa: Presidentti on käskenyt ihmisiä rukoilemaan talvisodan aikana, eteenpäin eri kanaviin mihin vaan pystytte. Toi tieto oli minulle uusi tai ainakin unohduksissa, tahi on huonosti tullut luettua historiaa tunneilla (juu).
Me suomalaiset ei anneta periksi nytkään!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tämä onkin minun untani.
Kerro millainen uni.
Rukoillaan, että Herra Jumala armahtaa ja ottaa tämän viruksen pois.
Ei tämä ole ihmisen käsissä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma hukkuu hätään ja paskaan. Pelkoa ei torju ase paraskaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin rukoilen.
Laittakaa tätä tarinaa: Presidentti on käskenyt ihmisiä rukoilemaan talvisodan aikana, eteenpäin eri kanaviin mihin vaan pystytte. Toi tieto oli minulle uusi tai ainakin unohduksissa, tahi on huonosti tullut luettua historiaa tunneilla (juu).
Me suomalaiset ei anneta periksi nytkään!
Hei,
yksi on kuollut vanhuuteen ;)
Zinc
Niinpä, kaikki tapahtuu liian nopeaan tahtiin. Ei ehdi sisäistää kaikkea tätä.