Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa ilmoitetaan sairaalassa/teho-osastolla olevien määrät

Vierailija
21.03.2020 |

Ruotsissa kerrotaan avoimesti niin sairaaloissa ja teho-osastolla olevien kuin kuolleidenkin määrät alueittain:

Coronaviruset: Här är de senaste siffrorna
Så många bekräftade fall och antal döda har Sverige och världen just nu.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/y3rdeA/coronaviruset-har-ar-de-sen…

Jää ihmisille väheemmän spekuloitavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka asiaa pohdin ja fundeeraan, niin en kyllä keksi, että mitä ihmettä minä tuolla tiedolla oikein tekisin.

Vierailija
2/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi ei ole Pohjois-Korea. Suomi on ihan eri maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka asiaa pohdin ja fundeeraan, niin en kyllä keksi, että mitä ihmettä minä tuolla tiedolla oikein tekisin.

Tässä maassa on katsos paljon ihmisiä joiden suurta huvia on spekuloida sairaalassa olevien määrällä!

Vierailija
4/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa on katsos paljon ihmisiä joiden suurta huvia on spekuloida sairaalassa olevien määrällä!

No eikö tuo liika avoimuus juuri pilaisi näiden kaikkitietävien "asiantuntijoiden" ilon?

Vierailija
5/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa ei ole vielä suljettu kouluja... siellä vasta jutellaan silleen kivasti asiasta... päätös voi kestää.... koska hitaasti tehty päätös on aina hyvä päätös.... 😁

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronakatastrofi-puhkeamassa-ruotsi…

Vierailija
6/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kiiinnostaa hyvinkin paljon tietää, missä mennään sen asian kanssa, joka pisti koko maailman sekaisin ja tulee vaikuttamaan mehin vuosia. Mutta jotkut ilmeisesti ovat eläneeet tynnyrissä, elävät nyt tynnyrissä ja jatkavat tynnyrissä elämistä sittenkin, kun vapaus taas koittaa. 

Vierailija
7/7 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoitte loppuviikosta ministerien tiedotustilaisuuksia, yksi aiheista oli nimenomaan se, miksi ei kerrota millä alueilla sairastuneet (koskee myös mahdollisia tulevia koronavirukseen kuolevia) ovat. Tämä keskustelu todennäköisesti jatkuu myös ensi viikolla. Myös toimittajat ovat ottaneet tähän kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme