Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella porukalla olette kotona?

Missya
21.03.2020 |

Täällä minä äiti 50 v ja tytär 15 v, 2 pientä koiraa 7 pvä menossa

Muu perhe:puoliso omassa kotonaan (käy töissä), aikuinen lapsi pääkaupunkiseudulla, vanhemmat +70 v keskenään, näitä kaikkia ikävä ❤

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asun. Hulluksi tulen ihan just kun mitään kontakteja mihinkään ei ole.

Vierailija
2/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, äiti 42 v, alakoulu ikäiset lapset 2 kpl ja puoliso. Ikävä omia sisaruksia ja ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ja 5 päivä menossa. Täällä pää hajoo...

Vierailija
4/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, tytär soitti illalla. Aioin lähteä kauppaan, mutta en lähdekään. Vasta heräilen.

Vierailija
5/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Mies häslää jotakin ulkona. Täällä sataa lunta.

Vierailija
6/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 30v etäopiskelija.

Puoliso, <30v, riskiryhmäläinen.

Lapset 4v ja 3v, kotihoidossa jo monta viikkoa.

Kevät on mennyt sairastellessa, ensin RS-virusta kolme viikkoa, heti perään mahatauti ja kun viimeinen siitä parani niin muksuilla alkoi jo jokin uusi nuha. Nyt emme enää kyläile, emmekä vastaanota vieraita. Lapsia ei enää oteta kauppareissuille mukaan. Tulee ihan minimaaliset synttärit kummallekin lapselle vietettyä, kaverisynttärit unohdetaan. Puolison yllätyssynttärit peruttiin. Ikävä ystäviä ja sukulaisia ♡.

Vallitseva tilanne saattaa pidentää opiskeluani, johon meillä ei taloudellisesti olisi varaa. Etäopiskelu ja tenttien teko on liki mahdotonta, puhumattakaan työharjoittelusta ja labratunneista. Lasten kanssa on vaikea pitäytyä päivärytmissä ja keksiä tekemistä, ajatukset eivät meinaa pysyä kasassa.

Vierailija
7/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, minä ja kaksi kouluikäistä tyttöä. Hyvä porukka, ei tuu aika pitkäksi. Ulkoillaan paljon ja tehdään yhteisiä juttuja.

Vierailija
8/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ja kissan kanssa, kuten aina.

Vierailija
9/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minä ja kaksi teiniä, mutta nuorempi lähti kaverin kanssa Tampereelle shoppailemaan ja vanhempi kaverin kanssa mäkkiin.

Vierailija
10/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on poika 18v ja poika 10v. Mies ja minä ollaan nyt töissä. Töiden lisäksi ei käydä muualla. Kaupassa käyn vasta kun on ihan välttämätön pakko. Perheeseen kuuluu myös mummo ja pappa, mutta ovat nyt eristäytyneet meistä muista paritalon toiseen puolikkaaseen. Normaalisti kuljettais asunnosta asuntoon, syötäis yhdessä jne, mutta nyt toistaiseksi ei. Esikoispoika on jo muuttanut pois kotoa, asuu tyttöystävänsä kanssa toisessa kaupungissa eivätkä nyt matkusta tänne meille toistaiseksi.

Vierailija
11/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äiti 40v. Lapset 11v ja 3v. ja lemmikit. Ulkoillaan, pelataan Wiitä, teen kotihommia. Välillä hajoaa pää lasten riitelyyn. Olen vielä melko poikki remppahommista. Onneksi isoimmat jutut saatiin tehtyä, nyt vaan pientä siivousta ja järkkäilyä. Tänään ajattelin tilata ruokaa himaan, kun en jaksa mitään väsätä.

Vierailija
12/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ja koira :)

Vierailija
13/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäni asun.  Äsken kävin äidin 75 v. asioilla kaupassa ja nyt katselen kun lunta tulee taivaan täydeltä.  Koettakaa ihmiset sinnitellä vähän aikaa.  Tämäkin päättyy aikanaan.

Vierailija
14/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppiset vanhemmat ja kaksi teiniä.

Vierailija
15/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 45v kotona 3. Ja 6-luokkalainen. Ensi viikolla myös mies tekee etätöitä kotona.

Lapset sopeutuneet päällisin puolin hyvin arkeen ilman harrastuksia ja kavereita.

Mies myös, hän harrastaa yksin ja hänellä ei ole kavereita.

Minä kaipaan työyhteisöä, työpaikan kahvihetkiä, valmista lounasta, ryhmäliikuntaa, kavereita, elämää kodin seinien ulkopuolella.

Vierailija
16/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen. Itselle tämä on vielä ihan mukavaa ollu tosin olenkin käynyt töissä kun ei ole etätyö mahdollisuutta joten en mökkihöperöksi ole vielä tullut. Työpaikan ulkopuolella sosiaalinenelämä on sitten kuollutta tällä hetkellä (siellä on lähihoitajia ja riskiryhmään kuuluvia) enkä asiaa viitsi ajatella sen enempää muuten iskee ahistus koska en nyt töissäkään niin paljon juttele ihmisten kanssa.

Vierailija
17/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kymppiset vanhemmat ja kaksi teiniä, joista toinen on lukiolainen ja toinen hakee yliopistoon.

Minä käyn kodin ulkopuolella töissä ja muut kotosalla. Eilen käytiin ruokakaupassa.

Koira meillä on täällä seuranamme.

18/18 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin. Toistaiseksi pärjään hyvin. Olen ollut tällä viikolla pois töistä, joten ihmiskontaktit ovat jääneet aika vähiin. En ole liikkunut edes ulkona, koska olen ollut kipeänä. Pidemmän päälle tällainen täysi eristäytyminen voisi käydä aika raskaaksi. Olen itse riskiryhmää ja lähipiirissä on monenlaista tilannetta, joten olemme pitäneet yhteyttä lähinnä puhelimella tai netissä. Olisi tarkoitus mennä töihin ensi viikolla, mutta vietän illat kotona. Olen introvertti ja koti-ihminen, mutta kaipaan myös ihmisten seuraa ja ulkona liikkumista. En ole tullut mökkihöperöksi vielä. Olisipa kaverina kissa tai koira täällä kotona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän