Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua pelottaa korona - pelottaako muita?

Vierailija
20.03.2020 |

Siinäpä otsikossa kysymys. Jospa tästä ketjusta jätetään pois kettuilu. Tämä ketju on vertaistukea. ❤️

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ja kuolema tai sairastuminen varsinkin. Olen 42v nainen

Vierailija
2/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Itse Raamatun Jumalaan uskovana turvaudun Häneen. Mutta paljon tämä mietityttää. Usko ei auta siihen etteikö itse sairastuisi pahasti tai kuolisikin. Jäisi tyhjä kolo elämään jos astmaatikko puolisoni kuolisi tähän taudin saatuaan. 

Tämän kuuluukin puhtella ihmisiä. Näin on kerrottu tapahtuvan ja tämä on vain alkua kaikelle muulle mitä vielä tulee. Järjen käyttö on sallittua. En siis voi käsittää sitä typeryyden ja idioottisuuden määrää, mikä saa ihmiset esim. tavallisen ruokakaupan avajaisiin??? Siellä myydään aivan niitä samoja tuotteita kuin missä tahansa muussa tavaratalossa. Onko jonkin tuotteen alennus niin ihana kokemus, että täyttyy näyttää noin räikeästi tuollainen joukkotyhmyys? Siihen voisi itse Jumalakin jo älähtää, että ei aivoja tarvitse parilla eurolla käydä myymään. Oikeasti.

Nyt arvot ja iankaikkisuusasiat puntariin kanssaihmiset. Satuolennot eivät vastaa rukouksiin. Mutta Jumala on olemassa ja on korvankin luonut, kyllä kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota mutta olen varuillani. Perheemme pysyy kotona enimmäkseen. Kaupassa tai apteekissa käydään vain pikaisesti. Kuulun riskiryhmään joten jos kuume nousee niin otan kyllä heti yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
4/4 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä iski pelko. Iäkäs äitini valitti heikkoa oloa ja hengenahdistusta (on usein muutenkin kun on astma jne). Kieltäytyi lääkäristä jne. Tuli turhautunut olo. Olo koheni päiväksi, nyt oli taas huonompi. Mietin, mitä tehdä. Itse ei halua hoitoa. Olen neuvoton. Lisäksi kaikkimuut murheet kaatuvat niskaan: työttömyyteni jne. Oma sairastuminen/kuolema ei huoleta, murehdin muita. Olen tosi alakuloinen nyt. Tämä kuin piste iin päälle kaikkiin läheisten ja omiin ongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi