Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat, ennen kuin viette/päästätte lapsenne päiväkotiin/kouluun, seuratkaa Italian tai Espanjan tilannetta, se on tulossa meille

Vierailija
20.03.2020 |

jos emme eristäydy niin hyvin kuin pystymme!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

Vierailija
2/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viikon aivottomin aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä hyvin tarkkaan nyt.

Vierailija
4/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette sitten vaadi kahviloita, toreja, ravintoloita ja ostoskeskuksia kiinni? Miten ne saavat olla auki ja vetää porukkaa viettämään niihin aikaa, mutta samaan aikaan valitatte jostain harvoista vaikeassa tilanteessa olevasta pikkukoululaisesta? Suurin osa vanhemmista pitää lapset kotona.

Vierailija
5/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs kun töihin on PAKKO mennä?! Molemmat vanhemmat kriittisillä aloilla töissä. Yksi lapsi päiväkodissa. Isot koululaiset kotona. Jos joku meille Koronan tuo, se olen minä työpaikaltani.

Vierailija
6/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette sitten vaadi kahviloita, toreja, ravintoloita ja ostoskeskuksia kiinni? Miten ne saavat olla auki ja vetää porukkaa viettämään niihin aikaa, mutta samaan aikaan valitatte jostain harvoista vaikeassa tilanteessa olevasta pikkukoululaisesta? Suurin osa vanhemmista pitää lapset kotona.

Nämä kaikki, mitä mainitsit, myös kiinni nyt. Tilanne on jo paha ja muuttuu pahemmaksi. Ap

Vierailija
7/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitäs kun töihin on PAKKO mennä?! Molemmat vanhemmat kriittisillä aloilla töissä. Yksi lapsi päiväkodissa. Isot koululaiset kotona. Jos joku meille Koronan tuo, se olen minä työpaikaltani.

Sama tilanne meillä, tällä hetkellä v*tuttaa mennä töihin, kun tietää saavansa taudin ennemmin tai myöhemmin ja kantavansa sen kotiin tai sitten päiväkotilainen on se, joka saa sen, koska hänet on vanhempien töiden vuoksi vietävä sinne. Perseestä!

Vierailija
8/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä varten ne päiväkodit onkin auki. Mutta kaikki, joilla on mahdollisuus etätöihin, voisi pitää lapsensa kotona.

Vierailija
9/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän lapset ovat oikeutettuja lähiopetukseen tietysti. Ap

Vierailija
10/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä varten ne päiväkodit onkin auki. Mutta kaikki, joilla on mahdollisuus etätöihin, voisi pitää lapsensa kotona.

En tiedä miten helppoja töitä ihmisillä on, mutta itse en pystyisi työskentelemään kotona lapsia hoitaen samalla teholla kuin konttorilla.

Vierailija
11/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne meillä, tällä hetkellä v*tuttaa mennä töihin, kun tietää saavansa taudin ennemmin tai myöhemmin ja kantavansa sen kotiin tai sitten päiväkotilainen on se, joka saa sen, koska hänet on vanhempien töiden vuoksi vietävä sinne. Perseestä!

Sympatiat sinne!

T.nro 5

Vierailija
12/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään missään nimessä laita lastasi kouluun jos ei ole aivan viimeinen pakko. Olen opettaja ja olo kuin olisi veitsi kurkulla tai joku kuristaisi. Itkettää, ahdistaa, kiukuttaa, kerrassaan raivostuttaa että lasten ja meidän työntekijöiden hengellä ei ole mitään väliä. Joku on valittanut ettei lapsikulta pääse kouluun ja siksi uhrataan muiden terveys ja jopa henki. Olisi voinut sosiaalisesta syystä myöntää koulupaikan muutamille mutta kutsua puoli koulua takaisin jos haluaa. Suojatkaa lapsianne ja perheitänne.

Vierailija
13/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä lapsesi päiväkodista, joka sen tuo. Miksi ei voi 'isot koululaiset' katsoa nuoremman perään? Pieni lapsi kun ei osaa yksiä 'kainaloon', olla koskematta kasvoihin, jne.

Vierailija
14/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei IKINÄ MILLOINKAAN ole silti tuntunut niin pahalta kuin viedä oma rakas tässä tilanteessa päiväkotiin! Ei voi kuin rukoilla, että kaikki menee hyvin!

T.5

Vierailija
15/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat sinne! <3 On kyllä sellainenkin vaihtoehto, että mahdollisesta altistumisesta huolimatta tautia ei tule tai se on lievä. Kaikki voi mennä hyvinkin ja luultavasti meneekin.

T.nro 5

Tätä todellakin toivon! Tsemppiä teillekin! Toivotaan parasta sekä omalle perheelle, että koko Suomen tilanteelle. Ei vaikuta kovin lupaavalle.

Vierailija
16/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä lapsesi päiväkodista, joka sen tuo. Miksi ei voi 'isot koululaiset' katsoa nuoremman perään? Pieni lapsi kun ei osaa yksiä 'kainaloon', olla koskematta kasvoihin, jne.

Sisarukset ovat 15 ja 11 eli eivät voi. Pieni vasta 2. En usko, että pieni tuo. Itsellä altistus moninkertainen.

Vierailija
17/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkulapsi tarvitsee aikuisen hoitajan. Todellakaan sisarukset ei voi olla vastuussa lapsesta vanhempien työpäivän ajan. Jotain järkeä nyt päähän ja valoja päälle, jooko?

Vierailija
18/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Ja sun lapses tuo sen kouluun. Ikävää, mutta totta. Eikä me tälle nyt mitään mahdeta.

Vierailija
19/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritetään pitää tää firma pystyssä

Vierailija
20/21 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aivan oikeassa. Koronaan ei auta kuin eristys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän