Someheruttajat - en vaan jaksa ymmärtää
Vähän väliä on Iltapäivälehdissä juttua näistä somenaisista jotka vähissä vaatteissa julistavat kuinka heillä on oikeus pukeutua ja olla aivan kuin he itse haluavat. Luulevat olevansa jotain influencereita mutta totuushan on se että suurin osa heidän seuraajistaan on näitä peräkammarinpoikia ja muita miehiä jotka eivät ole onnistuneet parisuhteessaan ja kaipaavat päivittäistä stimulaatiota. Miehiltä näille naisille tulee ylistäviä kommentteja ja se lisää tissi- ja kyykkykuvien ja belfieiden määrää, vähissä vaatteissa tietenkin, koska sehän myy. Tarinoista käy ilmi että naisilla on lapsia, joillain jopa useita, mutta silti he puolustavat elämäntapaansa ja tyrkkykuviaan koska "minulla on oikeus". Ok, en minä näitä seuraa muuta kuin joskus vahingossa Iltalehtien kautta olen jäänyt heidän tarinoitaan lukemaan ja ajattelen myös että kukin saa tehdä elämällään ihan tasan tarkkaan niin kuin haluaa. Ja nyt tulee se mitä en ymmärrä, se että he eivät ajattele lapsiaan lainkaan. Miltä tuntuu lapsesta kun oma äiti tissit tai pakarat puolipaljaana keikistelee netissä kaiken kansan tuijoteltavana? Luulevatko nämä naiset että tästä heidän harrastuksestaan ei jäisi jälkiä? Uskokaa, jäljet jäävät ja asia muistetaan vielä monien vuosienkin kuluttua. Lopettakaa siinä vaiheessa kun saatte lapsia niin teette heille suuren palveluksen.
Kommentit (9)
Esim. Minä olen koko elämäni saanut kuulla olevani kaunis ja hyvännäköinen ja kaikkea. Silti en ole mitenkään liian itsetietoinen. Eikä ole tarvetta spämmätä instaa täyteen naamaani, koska en näe siinä ideaa enkä tarvitse jatkuvaa vakuuttelua ulkomuodosta.
Persekuvan alle kun copypastettaa jonkin slouganin, niin silloin on kyse yhteiskunnallisesta keskustelusta.
Pidän tärkeänä sitä, että persselfieäityköiden lapset pääsevät edelleen kouluun. Kyse kuitenkin selkeästi kriittisen alan ammattiosaamisesta, jos tissi- ja persekuvan alla viestittää, notta carpe diem.
Itse kirjoitan persekuvia & mietelause -kombon alle kommentiksi joko ”word” tai ”tämä”.
He ovat löytäneet markkinaraon. Kuumat nuoret naiset ja seksikkäät kropat myy, ei kai siinä sen kummempaa. On paljon "someheruttelijoita" jotka tienaavat miehiltä rahaa kuvillaan ja videoillaan.
Mutta kitisijät kitisee
No mitä jos et solvaisi ihmisiä, niin heidän lastenkaan ei tarvitsisi hävetä vanhempiaan.
Tällä palstalla on kyllä niin patavanhoillista ja kaappisovinistista porukkaa että oksat pois. Hirveä slutsheimaus päällä ja sitten seuraavassa ketjussa taas ollaankin muka niin naisten asialla. Tekopyhiä kakkiaisia olette koko porukka.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos et solvaisi ihmisiä, niin heidän lastenkaan ei tarvitsisi hävetä vanhempiaan.
Tällä palstalla on kyllä niin patavanhoillista ja kaappisovinistista porukkaa että oksat pois. Hirveä slutsheimaus päällä ja sitten seuraavassa ketjussa taas ollaankin muka niin naisten asialla. Tekopyhiä kakkiaisia olette koko porukka.
Mä kyl häpeäisin jos oma mutsi heiluis instassa tai seiskan sivuilla pitsialusvaatteissa silikoonit ja ankkahuulet törröllään. Eikä lasten tartte tietää missä, milloin ja montaks kertaa tai kuinka spontaanisti vanhemmat harrastaa seksiä, niin kuin nää jotkut tempparityypit kertoo koko Suomen kansalle. Jotain rajaa hei.
Helposti koulukiusataan lasta jos tiedossa, että äiti heruttelee instassa.
Minua huvittaa ne "halusi herättää keskustelua tärkeästä aiheesta" ja julkaisi jonkun kuvan jossa perse paljaana ja joku pitkäpiimäinen lässytys siitä miten teininä ei hyväksynyt vartaloaan mutta nyt sitten ja päläpälä. Todellinen motiivi se että saa niitä "huh oot sexy" kommentteja setämiehiltä.