Koska teillä alkaa lomautukset?
Kommentit (37)
Huhtikuussa. Nopeammin ei olisi onnistunut
1-2 vuoden päästä, jos talous ei nouse nopeasti jaloilleen
Toivottavasti ei ihan hetkeen. Rahan on liikuttava ja jonkun on sitä liikutettava.
Työnantajan tavoitteena on välttää lomautukset. Meitä on pyydetty siirtämään lomia ja liukumia keväälle. Katsotaan riittääkö se.
Periaatteessa alalla kyllä on töitä, mutta meidän iso asiakas on joutunut sulkemaan toimintonsa, jolloin se välillisesti vaikuttaa myös meidän työmäärään.
Ei koskaan. Kerrankin kannattaa olla siivooja, meitä tarvitaan.
Ei ole ollut puhetta, mutta huolestuttavan vähän alustavasti suunniteltuja työvuoroja on laitettu seuraavaan jaksoon. Yleensä tässä vaiheessa on jo seuraava lista lukkoonlyöntiä vaille valmis. Ensi viikon lopulla pitää olla lista.
Elintarviketeollisuudessa paukutetaan ylitöitä tällä hetkellä.
Mies it alalla cgillä ja tänään ilmoitettiin isoista lomautuksista ja kesto jopa 90 päivää. Asiakkaat peruneet ja keskeyttäneet it-projekteja nyt paljon eikä siis työtä ihmisille.
90 päivää 10.4 alkaen
Hyvällä tuurilla sitten töihin Ja huonolla saamme kenkää syksyksi
Oispa Corona, oispa karanteeni, oispa lomautus, oispa edes etätyöpakko. Kuormittava ja yhteiskunnallisesti niin tärkeä työ, että joka päivä ajan työpaikalle. Taloudellisesti selviän helposti useammasta 2 viikon lomautuspätkästä, velaton asunto, hyvät säästöt.
Olen ainut töissä meillä kaikki muut on jo lomautettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Kerrankin kannattaa olla siivooja, meitä tarvitaan. [/
Meillä YT.t ja lomautukset tiedossa huhtikuun alussa.
-toinen siivooja-
Kiinassa kysyntä jo kasvaa. Luultavasti selvitään ilman lomautuksia. Pari viikkoa sitten oli itsemurhatunnelmat, nyt ihan OK.
Meillä ei ole muuttunut mikään muu kuin että kokouksia on peruttu ja ehditään tekemään paremmin perustöitä.
Luulen, että jatkuu normaalisti poikkeusjärjestelyin.
Olen yrittäjä ja koko ajan tulee tilauksia enemmän kuin ehdin ottaa vastaan. Tällä viikolla allekirjoitin sopimuksen joka takaa täystyöllisyyden kesään 2021 asti. Kysyin asiakkaalta eikö viimeaikaiset uutiset jännitä, kun kirjoittaa näin ison sopimuksen, hän vain naurahti koko asialle! Voisin hyvinkin palkata lisävoimia vaikka jo ensi viikolle, mutta olen sen verran oikeistolainen etten periaatteen vuoksi palkkaa ketään vasemmistohallituksen aikana. Vuokratyöntekijöitä käytän aina väillä kun on ihan pakko.
Tämä yleinen koronahysteria ei vaikuta elämääni kirjaimellisesti yhtään mitenkään missään.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä ja koko ajan tulee tilauksia enemmän kuin ehdin ottaa vastaan. Tällä viikolla allekirjoitin sopimuksen joka takaa täystyöllisyyden kesään 2021 asti. Kysyin asiakkaalta eikö viimeaikaiset uutiset jännitä, kun kirjoittaa näin ison sopimuksen, hän vain naurahti koko asialle! Voisin hyvinkin palkata lisävoimia vaikka jo ensi viikolle, mutta olen sen verran oikeistolainen etten periaatteen vuoksi palkkaa ketään vasemmistohallituksen aikana. Vuokratyöntekijöitä käytän aina väillä kun on ihan pakko.
Tämä yleinen koronahysteria ei vaikuta elämääni kirjaimellisesti yhtään mitenkään missään.
Hienoa! Kiinnostaa minkä alan yrittäjä olet?
Työt jatkuu normaalisti. Tehdään vaan etänä.