Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miiksi kukaan ei ole vielä perustanut tietosalkkku nimistä äppiä josssa kansalaiset saisivat helpooosti ja nopeasti kansantajuiisesti reaaaliaikaista infoa maaailman tapahtumista audiovisuuualisesssa muodossa?

Vierailija
20.03.2020 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gooogle on jo vanhanaikaiiinen ja rasittava. Ihhmiset haluavat maksaa siiitä että joku toinen kaivaaa heille olennnaisimmat havainnot ja tiedot esilllle. Ei kukaaan jaksa etsiskelllä taustatietoa kun sen voiii esitttää kätevämmminkin. Audiovisuaaalisuudessa voi pitää kädet vapaiiina kun voi vain kuuunnella kun heleä naisäääni kertoiiisi kaiken mahdooollisen mitä haluaaakaan taietää maaailman menosta.

Vierailija
2/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seen yhteyteeen wikileaks tyyyppinen palvelu jossa aina joku omatuntoa kolkuuuttavat yrityskeinottelija joka kiristäää firmaaa paremmmalla palkallla voisi antaaa lausuntoja ja paljastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teeppä kuule sellanen ja onnee vaan matkaan. Mä en ainakaan maksa uutisista senttiäkään. Sitten pitää vain valita minkä kuplan se näyttää.

Vierailija
5/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teeppä kuule sellanen ja onnee vaan matkaan. Mä en ainakaan maksa uutisista senttiäkään. Sitten pitää vain valita minkä kuplan se näyttää.

Aiika on rahaaa joten sinä maksan seeen palvelun helppoudesta.

Vierailija
6/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa kännykkään Google Go -äppi ja tutustu siihen.

Vierailija
7/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaataisiin yhä useampi ihminen kiiinnostumaan sijotttamisestakin kun alkavat ymmmärtää erilaisia logiikoita.

Vierailija
8/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agenda-Free TV

Vierailija
9/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä MV-lehti.

Vierailija
10/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parempi idea:

Suomalaiset voisivat kouluttautua ja oppia siellä korkeakoulussa lukemaan ihan aikuisten tekstejä, kuten sitten koulun ulkopuolella näitä ihan normaaleja tiede- ja politiikkauutisia.

Sen sijaanko pitäisi tälle tyhmistyvälle kansalle tehdä nämäkin kuin pikkulapsille jollakin nalle luppakorva -tyylillä ymmärrettäviksi? Kuin jenkeissä?

Vierailija
11/11 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaataisiin yhä useampi ihminen kiiinnostumaan sijotttamisestakin kun alkavat ymmmärtää erilaisia logiikoita.

Vaihtoehtoisia logiikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän