Olen kaunis nainen.
Mutta en ihastu koskaan juuri keneenkään, todella harvoin ihastun, noin 6 vuoden välein. Onko tämä nyt kirous kauneudestani että luonto koittaa saada minut parittelemaan samantasoisen miehen kanssa(todella komea) ja heitä on harvassa? :(
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinua paljon kauniimpi nainen ja todella komeita miehiä on riittänyt.
Niin on! Kiitti viimeisetsä.
T: Reiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista mahdollisimman lyhyesti että olet älykäs.
Ei sellainen ole mahdollista. Älykkäin vastaus tähän on olla vastaamatta mitään, koska vaatimus on niin selvästi naurettava ja sen vakavasti ottamalla tekee vaan itsensä pelleksi.
Jos olisit oikeasti älykäs, keksisit nopeasti vakuuttavan tavan todistaa tuo yhdellä lauseella.
Niin, tässä juuri näytät miksi tuollaiseen haasteeseen vastaaminen on todella typerää. Siinä joutuu tavallaan olettamaan toisen kysyvän hyvässä uskossa. Ja kun tuollaista haastetta ei kukaan ikimaailmassa esitä hyvässä uskossa, niin mukaan lähtemällä on jo hävinnyt ja nolannut itsensä, vaikka voikin kestää vähän aikaa ennen kuin sen tajuaa itse.
Joko pystyt siihen tai et pysty. Tapoja on monia.
Miten se kauneus siihen ihastumisen tiheyteen liittyy? No, congrats anyway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sanoo julkisesti olevansa kaunis?
Setämies, joka kalastelee kauniiden naisten Ip-osoitteita...
Niin joo, palstalaisten lempipuuhaa. Ilmeisesti muidenkin kuin vain setien.
Pitää olla myös persoonallisuutta ja älykkyyttä, ulkonäollä ei pitkälle pötki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todista mahdollisimman lyhyesti että olet älykäs.
Ei sellainen ole mahdollista. Älykkäin vastaus tähän on olla vastaamatta mitään, koska vaatimus on niin selvästi naurettava ja sen vakavasti ottamalla tekee vaan itsensä pelleksi.
Jos olisit oikeasti älykäs, keksisit nopeasti vakuuttavan tavan todistaa tuo yhdellä lauseella.
Niin, tässä juuri näytät miksi tuollaiseen haasteeseen vastaaminen on todella typerää. Siinä joutuu tavallaan olettamaan toisen kysyvän hyvässä uskossa. Ja kun tuollaista haastetta ei kukaan ikimaailmassa esitä hyvässä uskossa, niin mukaan lähtemällä on jo hävinnyt ja nolannut itsensä, vaikka voikin kestää vähän aikaa ennen kuin sen tajuaa itse.
Joko pystyt siihen tai et pysty. Tapoja on monia.
Mulle ei ainakaan kukaan pystyisi todistamaan älykkyyttään millään lyhyellä puheenvuorolla. Ja jos sulle pystyy, niin epäilen osaatko sä arvioida kenenkään älykkyyttä lainkaan.
Mitä merkitystä sillä on, oletko kaunis vai et?
Kuulostat todella pinnalliselta ja itsekeskeiseltä.
Miten kauneus liittyy ihastumiseen?
Oletko niitä idiootteja, jotka uskovat "tasoihin"?
Luuletko, että sun mielestä rumat ihmiset eivät voisi löytää kumppania?!
Vierailija kirjoitti:
Miten kauneus liittyy ihastumiseen?
Oletko niitä idiootteja, jotka uskovat "tasoihin"?
Luuletko, että sun mielestä rumat ihmiset eivät voisi löytää kumppania?!
miksei liittyisi? ihmiset ihastuu pinnallisesti, rakkaus tulee sitten myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Ai koska kerroin että ihastun harvoin?
t.AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.AP
En ymmärrä miksi sanot olevasi kaunis. Itsevarmuus on hyvästä, mutta miten se liittyy ihastumiseen? Ikään kuin "rumat" ei voisi ihastua
En ole enkä ole ollut kaunis nainen koskaan,nyt olen jo kuuskyt,joten ymmärrettävästi en ole nytkään.
Mutta muutaman kerran kuulin sivusta,että olin komea nainen.Sille annoin arvoa,sillä komea kertoo niin paljon muuta kuin kaunis.Yksinään kaunis on yleensä tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen sanoo julkisesti olevansa kaunis?
Minä voin täällä palstalla kirjoittaa. Ja voin kyllä sanoa, että olen tyytyväinen omaan ulkomuotooni ja kroppaani. Aina löytyy parannettavaa tietysti. Minulla on ystävälliset kasvot ja sopusuhtainen kroppa. Nämä riittänee, kun olen vielä henkisiltä ominaisuuksiltani kohtuullinen.
En ole varmaan kahteenkymmeneen vuoteen ollut kateellinen kenellekään ulkonäöstä.
Olen älykäs mies. Ehkä meistä tulisi hyvä pari? Vastakohdat vetävät puoleensa.
Hyvähän se on, jos on tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa.
Mielestäni äly kaunistaa ihmisen ja eloisuus. Hymy. Tuikkivat silmät. Ei mikään nukkemaisuus tai ns. täydelliset mittasuhteet.
Kropassa se, miten liikkuu ja kantaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.AP
En ymmärrä miksi sanot olevasi kaunis. Itsevarmuus on hyvästä, mutta miten se liittyy ihastumiseen? Ikään kuin "rumat" ei voisi ihastua
Miksen voisi sanoa olevani kaunis? MItä väärää siinä on? Eikö kauneus ole hyvä asia? En sanonut ettei minussa olisi mitään muuta hyvää.
t.AP
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on, jos on tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa.
Mielestäni äly kaunistaa ihmisen ja eloisuus. Hymy. Tuikkivat silmät. Ei mikään nukkemaisuus tai ns. täydelliset mittasuhteet.
Kropassa se, miten liikkuu ja kantaa itsensä.
En sanonut että olen ainoastaan kaunis. Olen myös kiltit herkkä ja empaattinen. ihastun vaan todella harvoin ja mietin miksi( Jos liian vähän "omantasoisia" ja en tapaa heitä juuri missään)
t. AP
Ihmisellä on sata lihasta kasvoissa. Se, miten ihminen reagoi ja näyttää tunteensa on kuvaavaa. Miten ylipäänsä reagoi ympäröivään maailmaan ja muihin ihmisiin.
Lopulta hyvännäköiseksi jonkun mieltäminen kielii halusta lisääntyä ja jatkaa sukua juuri tuon ihmisen kanssa.
Ei kai sille voi mitään, jos ei ihastu. Kyllä se oikea lopulta tulee vastaan. Ei kannata valehdella itselleen olevansa rakastunut.
Olen tehnyt sitä ja siitä ei seurannut mitään hyvää. Halusin muiden lisäksi uskotella itselleni olevani rakastanut. Kun se on niin ihanaa.
Setämies, joka kalastelee kauniiden naisten Ip-osoitteita...