Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Miksi suomalaiset naiset ovat ilkeitä Marialle, 34? Rohkeat somekuvat ja reissut ilman lapsia raivostuttaa kateellisia

Vierailija
20.03.2020 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000006446889.html

Maria on varsin upea nainen, en ihmettele yhtään että kateellisia naisia piisaa.

Kommentit (371)

Vierailija
281/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monet haluisivat uskotella itselleen että se hyväkroppainen kaunis "heruttelija" kärsii huonosta itsetunnosta mutta taitaa kertoa arvostelijasta itsestään enemmän.

Olen itse laihtunut 20 kiloa ja mielestäni olen nykyään todella vetävä pakkaus, tehnyt ulkonäköni eteen kovan työn ja otan sitä mukaan myös kuvia joissa joskus rintavako näkyy, olenhan myös siunattu isoilla rinnoilla ja olen aina ollut siitä ylpeä. Nuorempana olin masentunut, lihava huonolla itsetunnolla varustettu kunnes tajusin ettei minun tarvitse kieriä maassa muiden potkittavana. Kai ihmisiä joskus ärsyttää kun joku on niin itsevarma että uskaltaa näyttää ja pröystäillä omilla saavutuksillaan ja ulkonäöllään. Uskon että voi ollakkin naisia jotka yrittävät pönkittää itsetuntoaan ottamalla kuvia mutta ei kaikki näitä ole, minä mukaan lukien.

Jos noin paljon ahdistaa muiden onni ja kauniit avut niin pitäisiköhän katsoa peiliin ja ruveta pitämään itsestäsi yhtä paljon huolta ja korjata oma pääkoppa ettei tarvitse muita arvostella ja potkia maahan :) Suomessa kyllä tää taito osataan, kukaan ei saa näkyä liikaa vaan ollaan hiljaisia näkymättömiä ressukoita.

Muru, eikö mieleesi juolahda että täällä voi kirjoitella ihmiset jotka ovat Marian ikään mennessä saavuttaneet vähän muutakin kuin yh-mamman statuksen? Ja että osalla meistä on ihan validoituja urheilusaavutuksiakin, eikä vaan "salilla käymistä" ja "itsestä huolehtimista"?

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Sitten kun on oikeasti saavuttanut jotain, ei tarvitse heruttaa ja kerjätä huomiota ja kehuja. Tietää ihan itse että on hyvä ja kyvykäs.

Jos minun suurin saavutukseni olisi "lakata olemasta lihava", en viitsisi hirveästi pröystäillä.

Minusta on aika hemmetin iso saavutus onnistua laihdutuksessa. Paljastat kommentillasi omat etuoikeutesi. Joillain on esim paljon sairauksia, jotka estävät saavuttamasta niitä asioita, joita ehkä sinä pidät arvossa. Ja missä ne saavutukset sitten mitataan? Suurin osa ihmisistä joutuu saavutuksineen unholaan kuoltuaan, joten mitä sillä väliä? Tehkööt jokainen niitä asioita, jotka tekevät onnelliseksi, se on jo aikamoinen saavutus.

Vähintäänkin yhtä iso saavutuksena on olla lihomatta ;)

Epäilen vahvasti ettei kenenkään someherutukset tee ketään aidosti yhtään onnellisemmaksi vaikka siitä voi jonkinlaista mielihyvää saadakin. Samoin kuin herkuttelu, jonka kääntöpuolena sitten helposti onkin huono vointisuus ja liikakilot yms.

Vierailija
282/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo nainen ikinä ollut retkellä, uinut avannossa, nukkunut teltassa, hiihtänyt umpihangessa, hakannut halkoja, tyhjentänyt huussia,  kokannut intialaista ruokaa, ampunut hirvikiväärillä, kutonut villasukkia, leiponut Sacher-kakkua, kiipeillyt, melonut, soutanut, lukenut Dostojevskiä ja harlekiinipokkaria vuorotellen, näytellyt näytelmäkerhossa, kirjoittanut runoja?

Tuli vaan sellainen vaikutelma että sen käsitys elämisestä taitaa olla kovin erilainen kuin minun. Kuolisin varmaan tylsyyteen jos elämäni suurinta sisältöä olisi ottaa itsestäni puolialastomia kuvia ja reissata jossain rantakohteissa.

Miksei nämä instatyypit tunnu ikinä tekevän mitään hauskaa tai järkevää tai hyödyllistä tai haastavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo nainen ikinä ollut retkellä, uinut avannossa, nukkunut teltassa, hiihtänyt umpihangessa, hakannut halkoja, tyhjentänyt huussia,  kokannut intialaista ruokaa, ampunut hirvikiväärillä, kutonut villasukkia, leiponut Sacher-kakkua, kiipeillyt, melonut, soutanut, lukenut Dostojevskiä ja harlekiinipokkaria vuorotellen, näytellyt näytelmäkerhossa, kirjoittanut runoja?

Tuli vaan sellainen vaikutelma että sen käsitys elämisestä taitaa olla kovin erilainen kuin minun. Kuolisin varmaan tylsyyteen jos elämäni suurinta sisältöä olisi ottaa itsestäni puolialastomia kuvia ja reissata jossain rantakohteissa.

Miksei nämä instatyypit tunnu ikinä tekevän mitään hauskaa tai järkevää tai hyödyllistä tai haastavaa?

Kiitos! Nauroin ääneen tätä lukiessani! Superhyvää ironiaa!

Vierailija
284/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fanisi!

Kylse niin vaan taitaa olla, että näiden instabeibejen aika on lopullisesti ohi. Onneksi sitä ei kestänyt ihmisen historiassa kovinkaan kauan, ainakaan näin groteskilla tyylillä.

Vierailija
285/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen ei paina +100kg.

Kateelliset naiset todennäköisesti antaneet itsensä rupsahtaa synnytyksen mikä aiheuttaa kateutta sekä vihaa tuota naista kohtaan.

Vierailija
286/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki naiset ovat minulle kateellisia, koska näytän lapseni isosiskolta omg niiden kateus, kaikkien  muidenkin lasten isit kehuu mua!! 

Ihan hyvä kroppa, liiallinen itserakkaus on silti typerää.

Vierailija
287/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jdjdjdj kirjoitti:

Koska nainen ei paina +100kg.

Kateelliset naiset todennäköisesti antaneet itsensä rupsahtaa synnytyksen mikä aiheuttaa kateutta sekä vihaa tuota naista kohtaan.

Voithan yrittää uskotella tuota itsellesi, mutta jossain sisimpäsi sopukoissa varmasti ymmärrät ettei se ole kaikkien kohdalla totuus. Enemmän ihailen niitä upeita ja kauniita naisia/äitejä, joilla olisi kaikki mahdollisuudet kehua ja esitellä omia avujaan tuollaisten instatyyppien tavoin, mutta eivät silti tee niin koska heillä ei sille ole mitään tarvetta. Vaikea ymmärtää mitä hienoa ja kadehtittavaa tuollaisessa olisi...voisinhan itsekin vain ladata nettiin kuvia itsestäni peppu ja tissit tanassa, mutta kun ei...en halua tehdä niin.  Veikkaan että suurin osa vanhemmista ei myöskkään haluaisi heidän tyttönsä ihailevan tuollaista tai ottavan esikuvikseen ja jos ei tätä ymmärrä tai ei pysty näkemään että omaa ulkonäköään voi vaalia ja korotaa muillakin keinoin, niin en voi auttaa.

Vierailija
288/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, kateelliset naiset 😂

Tuo nainen osaa nauttia elämästään. Kateelliset kotkat voisivat ottaa mallia. Ei elämä lopu äitiyteen.

Minusta on surullista, jos ihmisen käsitys elämästä nauttimisesta on omien kuvien laittaminen someen. Siinähän menee ihan älyttömästi aikaa haaskuun, sitä kallista aikaa minkä voisit käyttää johonkin oikeasti nautinnolliseen. Kuten vaikka metsäretkeen tai lukemiseen tai siihen treenaamiseen mitä tuo nainen sanoo tekevänsä ja mikä ei kyllä missään näy.

Vielä surullisempaa on se, että kaltaisesi ihmiset päättävät, mikä on sallittua muille. Te kontrollifriikit olette heti lähettämässä tuohtuneita ohjeita ja jopa vihapostia, kun joku muu toimii erilailla kuin te itse. Ehkä tätä Mariaa ei kiinnosta pätkääkään suosittelemasi metsäretket, joten anna Marian postailla jos haluaa. ei hänkään tule kontrolloimaan sitä, saatko sinä mennä metsäretkille ja harrastaa lukemista. 

Tuntuu siltä, että aina ja joka kerta kun kyseessä on jonkun ulkonäkö, vihaisia kommentteja satelee todella paljon. Voitaisiinko tästä jo päästä yli? Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä, anna olla. Se on hänen asiansa, ei sinun asiasi. Jos omasi ei miellytä, tee jotain sille.

Vierailija
289/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis valaiskaa mua nelikymppistä äiti-ihmistä siitä, että miksi hän toimii näin? Jos mulla ois kroppaa ja naamaa mitä vois halutessaan esitellä, niin en vain kehtaisi, enkä haluaisi. Pohdin tätä ihan tosissani.

Vierailija
290/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus katsoja silmäässä. Itseen edes vilkaise naisia joilla on tatuointeja. Pääkallo varmaan vielä mauttomimmasta päästä.

Vierailija
291/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha tuo Linda Lemonade on? 12-vuotias? Kivat hiustenpidennykset on, mitään muuta ei.

Aivan sairasta että papat kuolaavat tuollaista. 😯

Kuinkahan monen mies täältäkin tykkäilee sen kuvista, 14K seuraajia kuitenkin... :D Just tällasten juttujen ja nykyajan instahoroilukulttuurin vuoksikin olen niin tyytyväinen, että viihdyn yksin. Olen ihan onnellisesti ikuinen vanhapiika kissoineni.

N27

No tykkäyksiä ei paljon ole. Kommentoijat on jotain punaniskoja, 55 v plus.

Vierailija
292/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 vuotias nainen ja käyttäytyy kuin 15-vuotias pikkulikka.

Vierailija
293/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa #finnishgirl 😂

Mikäs siinä, hyvännäköinen äiti-ihminen. Mahtaa lapsiaan nolottaa äidin insta-esittely, mutta mitäs siitä kun äiti saa vapautuneesti toteuttaa itseään!

Vierailija
294/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No monet haluisivat uskotella itselleen että se hyväkroppainen kaunis "heruttelija" kärsii huonosta itsetunnosta mutta taitaa kertoa arvostelijasta itsestään enemmän.

Olen itse laihtunut 20 kiloa ja mielestäni olen nykyään todella vetävä pakkaus, tehnyt ulkonäköni eteen kovan työn ja otan sitä mukaan myös kuvia joissa joskus rintavako näkyy, olenhan myös siunattu isoilla rinnoilla ja olen aina ollut siitä ylpeä. Nuorempana olin masentunut, lihava huonolla itsetunnolla varustettu kunnes tajusin ettei minun tarvitse kieriä maassa muiden potkittavana. Kai ihmisiä joskus ärsyttää kun joku on niin itsevarma että uskaltaa näyttää ja pröystäillä omilla saavutuksillaan ja ulkonäöllään. Uskon että voi ollakkin naisia jotka yrittävät pönkittää itsetuntoaan ottamalla kuvia mutta ei kaikki näitä ole, minä mukaan lukien.

Jos noin paljon ahdistaa muiden onni ja kauniit avut niin pitäisiköhän katsoa peiliin ja ruveta pitämään itsestäsi yhtä paljon huolta ja korjata oma pääkoppa ettei tarvitse muita arvostella ja potkia maahan :) Suomessa kyllä tää taito osataan, kukaan ei saa näkyä liikaa vaan ollaan hiljaisia näkymättömiä ressukoita.

Muru, eikö mieleesi juolahda että täällä voi kirjoitella ihmiset jotka ovat Marian ikään mennessä saavuttaneet vähän muutakin kuin yh-mamman statuksen? Ja että osalla meistä on ihan validoituja urheilusaavutuksiakin, eikä vaan "salilla käymistä" ja "itsestä huolehtimista"?

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Sitten kun on oikeasti saavuttanut jotain, ei tarvitse heruttaa ja kerjätä huomiota ja kehuja. Tietää ihan itse että on hyvä ja kyvykäs.

Jos minun suurin saavutukseni olisi "lakata olemasta lihava", en viitsisi hirveästi pröystäillä.

Lapsen tekeminen on mielestäni suurempi saavutus, kuin Maisterin oppimäärä. Nykyään.

No, mites olisi kolme lasta samalle isälle jonka kanssa ollaan vakaassa parisuhteessa, tohtorinhattu ja kaappi täynnä pokaaleja urheilukisoista?

Lapsi ei ole mikään saavutus, ei yksi eikä kolme. Jokainen kulkukissakin pystyy lisääntymään. Ja olet oikeassa että alasta riippuen, ei ne maisterinpaperitkaan suuria vaadi.

Tohtorithan tänne kirjoittelee...

Lisääntyminen ei nykyään suju helposti päälle kolmevitosilta, kuten pastalla valitetaan. Mutta onnea vaan kaikille!

Vierailija
295/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortti on kyllä hauska: Olet eri mieltä/ajattelet eri tavalla asiasta, käytöksestä tai olemuksesta jne. "Kateellinen!!!!?!!!, Muuten kehuisit MINUA!!!!"

Noh, jos jollakin ihmisellä tulee tuolla tavoin hyvä mieli niin mikäs siinä :D

Vierailija
296/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvissa #finnishgirl 😂

Mikäs siinä, hyvännäköinen äiti-ihminen. Mahtaa lapsiaan nolottaa äidin insta-esittely, mutta mitäs siitä kun äiti saa vapautuneesti toteuttaa itseään!

Kuka koulukiusaaja ne lapsille esittelee? Ne tässä huonojen vanhempien kasvatustuotoksia ovat. Tyypillisiä palstavanhempia siis.

Vierailija
297/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuskortti on kyllä hauska: Olet eri mieltä/ajattelet eri tavalla asiasta, käytöksestä tai olemuksesta jne. "Kateellinen!!!!?!!!, Muuten kehuisit MINUA!!!!"

Noh, jos jollakin ihmisellä tulee tuolla tavoin hyvä mieli niin mikäs siinä :D

Eli asia on loppuun käsitelty. Vai kiinnostaneeko vielä joitakin kuitenkin?

Vierailija
298/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khloe Kardashian on näköjään hänen tyyli-ikoninsa.

https://i.pinimg.com/originals/56/ee/62/56ee62d76c92657945cd0d05190c01b…

Tai Martina A?

Vierailija
299/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha tuo Linda Lemonade on? 12-vuotias? Kivat hiustenpidennykset on, mitään muuta ei.

Aivan sairasta että papat kuolaavat tuollaista. 😯

Kuinkahan monen mies täältäkin tykkäilee sen kuvista, 14K seuraajia kuitenkin... :D Just tällasten juttujen ja nykyajan instahoroilukulttuurin vuoksikin olen niin tyytyväinen, että viihdyn yksin. Olen ihan onnellisesti ikuinen vanhapiika kissoineni.

N27

No tykkäyksiä ei paljon ole. Kommentoijat on jotain punaniskoja, 55 v plus.

Tässäkin tapauksessa kateus puhuu... Eipä taida mammat jaksaa treenata yhtä timmiä kroppaa, eikä pullamössöruokavaliolla hiukset kasva.

Vierailija
300/371 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän siis kertoo kuinka päiväkodissa jonkun lapsen isä oli kovin yllättynyt, että tällä parikymppiseltä näyttävällä daamilla on lapsia. Aika kamalan noloa mainita tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän