Katson IS-tv:n suoraa lähetystä Helsingin kaduilta, tuo rautatieasema oli todella vaarallisen oloinen nisteineen - kuka tuolla viitsii elää?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006446950.html
Aivan uskomatonta kuinka ihmiset yhä kokoontuu tuolla, kuuluipa myös kommentti "tauti on huijaus".
Nämä ihmiset eivät edes usko että koronaa on olemassa, siksi hengailevat tuolla yhä.
Ei kannata vielä valaa uskoa, että tämä tauti päihitettäisiin, kun näkee tätä suomalaisten tyhmyyttä meidän suurimmassa kaupungissa.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Aika harva meistä helsinkiläisistä asuukaan Rautatieasemalla. Lukisit mielummin oikeita uutisia kuin noita paskalehtiä.
Tämä on suoralähetys (video) Helsingin keskustasta, ei mikään luettava juttu.
Eräät elämäni parhaimmat vuodet olen asunut Helsingin Haagassa.
En ole onnistunut käymään vielä niin pienessä suomalaisessa kaupungissa ettei sen keskustassa olisi narkkareita yms. pelottavaa porukkaa nykyään. Monissa kaupungeissa on myös lähiöissä pelottavia haahuilijoita. JOPA KESKELLÄ PÄIVÄÄ.
Jos etätyö ja -opiskelu muuttuu vakioksi niin kai se maallemuutto tulee ykkösvaihtoehdoksi.
Oon miettinytkin, että nipat varmaan parveilee yhä mestoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja hetki hetkeltä aggressivisempina koska 'viihdekäyttöaineiden' saatavuus on syöksykierteessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kauhea paikka kun perussuomalaistenkin kansanedustajat matkustavat sen kautta päivittäin. Eivät valita.
Ei kukaan siellä asemalla asukaan eikä siellä edes tarvii käydä usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on kauhea paikka kun perussuomalaistenkin kansanedustajat matkustavat sen kautta päivittäin. Eivät valita.
Ne kulkee taksilla, oli arki tahi juhannus.
Olen asunut koko elämäni pk-seudulla ja vain yhden kerran on narkkari ottanut kontaktia. Ehdotti, että lähettäisiin panemaan.
Tapahtui muuten kirkon pihalla.
Keskustassa käyn harvemmin kuin kerran kuussa, palvelut ja työpaikat kun ovat pääasiassa muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva meistä helsinkiläisistä asuukaan Rautatieasemalla. Lukisit mielummin oikeita uutisia kuin noita paskalehtiä.
Tämä on suoralähetys (video) Helsingin keskustasta, ei mikään luettava juttu.
Tästä huolimatta eri mediat keskittyvät eri asioihin: voi olla että toimittajaa on käsketty hakemaan tarvittaessa vaikka kaupungin isoin koiranpasXaläjä ja tehdä siitä juttu. Mikä sitten on olennaista, siitä on meillä jokaisella eri käsitys.
Ei oo narkit häiriöksi. Omissa porukoissaan vaan ovat ja hoitavat omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hetki hetkeltä aggressivisempina koska 'viihdekäyttöaineiden' saatavuus on syöksykierteessä.
Poikkeuslaki tarjoaisi tähänkin ennenkuulumattomat lääkkeet. Miksei poliisi toimi ja järjestä näille perseilijöille lopullista ratkaisua nyt ja heti, kun siihen on annettu kaikki mahdollisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuslaki tarjoaisi tähänkin ennenkuulumattomat lääkkeet. Miksei poliisi toimi ja järjestä näille perseilijöille lopullista ratkaisua nyt ja heti, kun siihen on annettu kaikki mahdollisuudet?
Hanki addiktio. Elä addiktina. Tarvitsetko apua vai kaipaatko väkivaltaa? Useimmista addikteista saadaan kuntoutuksella toimivia yhteiskunnan jäseniä. Mulkuista jotka usuttavat väkivaltaan? Heistä en olisi niin varma.
Ne nistit raahautuvat sinne paikalle aina vasta aamuruuhkan jälkeen. Työhön mennessä niitä ei pahemmin näy, ja iltapäiväruuhkassa niitä ei pahemmin erotu ihmismassasta. Keskellä päivää nistilaumat ovat pelottavia.
Keskusta alkaa olla vähän liian täynnä näitä "erityisryhmiä"
Sinä joka maalailet näitä "hetki hetkeltä agressiivisempiä" kuvia, et ole varmaan ikinä nähnyt nistejä vaan lukenut sen iltapäivälehden jutun, jossa sössötettiin tästä huumeiden maahantulon vähenemisestä? Narkkaritkin on ihmisiä, eivät ne muutu miksikään kimppuun käyviksi zombeiksi tässäkään tilanteessa. Kadulla eläminen on kovaa, keskenään ne pyörivät, ja hyvällä tsägällä raitis ulkoilma ja rankkojen olojen kestävyys suojaavat noita virukselta. Ainakin mä toivon niin, että pärjäävät jotenkin. Juoppojen kanssa voisi tehdä kauppaa, vaihdetaan juotava käsidesisi kossupulloon 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki addiktio. Elä addiktina. Tarvitsetko apua vai kaipaatko väkivaltaa? Useimmista addikteista saadaan kuntoutuksella toimivia yhteiskunnan jäseniä. Mulkuista jotka usuttavat väkivaltaan? Heistä en olisi niin varma.
Koko maailma suistuu nykyajan pahimpaan lamaan. Kenen kuvittelet antavan enää rahaa narkkien kuntouttamiseen? Ne rahat menevät keuhkovammaisten hyväksi.
Aika autiolta näyttää kaupunki. Nisteissä taas ei ole mahdottomasti vikaa niin kauan kun eivät ole häiriöksi tai ryöstele muiden omaisuutta. Jokainen rosvo kuuluisi linnaan.