Autetaan lääkäreitä ja hoitajia
Meidän puolesta taistelevia lääkäreitä ja hoitajia täytyy auttaa. Heillä ei ole vaihtoehtoa, laki pakottaa töihin. Heiltä käytännössä poistetaan ihmisoikeudet tulevien viikkojen aikana ja työpäivät voivat olla 18 tuntia pitkiä. Tuollaiset vuorot ovat äärimmäisen raskaita henkisesti ja fyysisesti.
He vaarantavat oman terveytensä ja mahdollisesti elämänsä.
Näillä ihmisillä on kotona puoliso, pieniä lapsia ja omia iäkkäitä vanhempia. Lapset joutuvat olemaan ilman äitiä tai isää.
Pyydän, pysykää kaikki kotona, katkaistaan tartuntaketjut. Olkaa kilttejä.
Kommentit (45)
Montako sataa miljardia ne hallituksen lupaamat yritystuet olivatkaan?
Sillä rahalla jo meille hoitajille olisi sadaksi vuodeksi taattu toimeentulo. Mutta talous on tärkeämpää, vaikka tietoa ei ole onko jatkossa palvelijen kättäjiä tai firmojen pyörittäjiä, kun me hoitajat emme jaksa ja pysty kaikkia pelastamaan. Itseämme emme ainakaan edes saa yrittää pelastaa. Jos emme kuole koronaan ja vie perhettä mukanaa, kuolemme sorvin ääreen.
Mut muistakaa nyt maksaa NIITÄ V***N YRITYSTUKIA.
Ne yritustuet on jo jaettu kapilistien taskuun. Ostavat konkkaan menneitä yrituksiä itselleen ja kavereillee. Tuöntekijät halpamaista minimipalkalla.
Tulot veroparatiisiin.
Näppärää.
Nyt hallitus vähän järkeä siihen rahankäyttöön. Järjestäkää lisää hoitajia ja kunnon suojavälineet. Hoitajat putoaa pelistä muutamassa viikossa jos ei saada tarpeellisia tarvikkeita.
Yhdenkään hoitajan ei kuulu hoitaa potilaita ilman kunnon venttiilimaskeja, suojahaalareita ja suojavisiireitä!
Suomen hyvä epidemiavalmius oli valetta, tarvikkeita ei ole.
Lääkärit sössii tän ihan itse!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ortopedilla-koronavirustartunta-lev…
Olen SH , mutta olen myös ope. En ole tehnyt hoitsun hommia yli 10 vuoteen, ja jos nyt tulis käsky mennä, niin menis 5 sekuntia ja ottasin jo ekan viskipaukun ja pitäisin huolen että olen kännissä kun poliisit ja armeija tulevat ovelle hakemaan töihin.