Hiihtokeskuksissa tartuntaKETJU. Altistuneita siis on koska ketju.
No niin, nyt räpsähti. Voi etelän ihminen minkä teit !
Kommentit (34)
Maisa Torppa. Jos luet tätä niin kerro paistaako siellä rinteessä aurinko ja laita kuvia tulemaan muutenkin miten menee. Noin niinkuin yleisesti ottaen.
Olen täällä karanteenissa, olen kipeä ja en päässyt siksikään laskettelemaan. Tosin olen työtön ja rahat aikalailla loppu. Mutta että kiva seurata Sinun seikkailuja täällä kotisuomessa ja maailmalla.
Vierailija kirjoitti:
Korona on elintasotauti, jonka kustannukset osuvat köyhien niskaan. Kokoomuksen röyhkeät ja vastuuttomat kannattajat tuolla sikailevat, tartuttavat muita ja riehuvat humalassa. Just sellaista ylimielistä porsastelua, jossa vassarihallituksen ohjeille viitataan kintaalla. Nyt sitten käsi ojossa odottavat tukiaisia ja ilmaista työvoimaa. Voitot pistettiin visusti omaan taskuun, mutta tappiot sopii sosialisoida. Toivottavasti korisevat koko rahan edestä koronassa.
Tämä 👍Ihan nappiin sanottu.
Just yhtä idiootteeja kuin Italiassa. Täsmälleen sama juttu. Ihmiset hyökkäsi laskettelemaan. Ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä sen altistumisen saa missä ihmiset kokoontuu. Toivon minäkin, että nämä just joutuu sinne petille lähelle hengityskonetta.
Tai näiden lapsi joutuu taistelemaan hengestään. Varmaan oli kaiken väärti ?
Just pari päivää sitten yksi tuttu päivittä ig kun hän oli Levillä 3 vuotiaan lapsensa ja kanssa ja hastag #haistakorona.. ei paljon kiinnosta edes lapsen henki.
Rinteessä se tuskin tarttuu, mutta se kaikki muu! Majoitus, baarit, ravintolat, kaupat.
HUS:N lääkäreistä osa ehti olla takaisin töissä, ennen kuin varma tieto matkalla mukana olleen koronaviruksesta tuli viime keskiviikkona.
No kiva!
Jos stadissa haluaa saada koronan, niin joku HUS:n sairaala on varma paikka.
Ja näiden purkkapäiden käsiin henkemme annamme? Eivät itsekkään osaa suojautua tartunnalta.
Mummo pe*kel* 😱 nyt sä tartutat kaik nuoret 🤭. Enkö mä sanonu, että baariin ei mennä eikä rinteeseen 🤨.
Mutta ethän sinä jäärä usko. 😟
Onhan se melko järkyttävää, että ihmiset pakkautuivat hiihtokeskuksiin vielä ihan tähän päivään asti, vaikka hyvin oli tiedossa Keski-Euroopan tapaukset, joissa virus lähti leviämään nimenomaan hiihtokeskuksista ja sieltähän se on tännekin tuotu. Hiihtokeskukset on erittäin otollisia viruksille, koska siellä käytetään paljon ravintolapalveluja niin päivisin rinteissä, kuin iltaisin yökerhoissa. Viina virtaa ja kaikenlaiset varotoimet unohtuu totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006447071.html Myös lääkäriketju.
Just. 200 lääkäriä pitäny kokousta Levillä ja nyt kolmasosa Husin ortopedeistä on karanteenissa. Lukaseppa koko artikkeli.
Selitystä selityksen perään. Kun ei me tiedetty, hah. Minä luen lehtiä ja seuraan muutenkin mitä maailmalla tapahtuu. Lääkäritkö ei lue mitää lehtiä eikä tiedä mistään mitään ? Outoa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se melko järkyttävää, että ihmiset pakkautuivat hiihtokeskuksiin vielä ihan tähän päivään asti, vaikka hyvin oli tiedossa Keski-Euroopan tapaukset, joissa virus lähti leviämään nimenomaan hiihtokeskuksista ja sieltähän se on tännekin tuotu. Hiihtokeskukset on erittäin otollisia viruksille, koska siellä käytetään paljon ravintolapalveluja niin päivisin rinteissä, kuin iltaisin yökerhoissa. Viina virtaa ja kaikenlaiset varotoimet unohtuu totaalisesti.[/
Ja korona viihtyy kylmässä ilmassa. Se suorastaan rakastaa sitä. Tämänkin olemme saaneet tiedoksi tutkijoilta.
Korona on elintasotauti, jonka kustannukset osuvat köyhien niskaan. Kokoomuksen röyhkeät ja vastuuttomat kannattajat tuolla sikailevat, tartuttavat muita ja riehuvat humalassa. Just sellaista ylimielistä porsastelua, jossa vassarihallituksen ohjeille viitataan kintaalla. Nyt sitten käsi ojossa odottavat tukiaisia ja ilmaista työvoimaa. Voitot pistettiin visusti omaan taskuun, mutta tappiot sopii sosialisoida. Toivottavasti korisevat koko rahan edestä koronassa.