Inhoan ihmisiä jotka ottaa yhteyttä siksi että saatiin lapsi
Saatiin esikoinen 36v iässä äskettäin. Yht äkkiä mulle on alkanut laittaa WhatsAppilla viestiä jotkut puolituttavat, jotka alkavat kyselemään henk koht asioitamme ja kaveraamaan - sen takia että saatiin lapsi. Voi että tälläiset ihmiset ärsyttää. Miehen työkaverin vaimo, minun työpaikalta eri osaston nainen, entisen työpaikan sihteeri, meidän naapurin nainen, ihme tyypit ovat kiinnostuneet lapsesta ja meistä sekä asioistamme sen jälkeen kun tulimme vanhemmiksi. Aiemmin elämämme sen ilot tai aallonpohjat eivät kiinnostaneet paskaakaan. Mitä tehdä näiden kanssa? Pari jotka laittavat koko ajan viestiä olen ihan estänyt WhatsAppissa ja muutamalle kyselijälle en vain vastaa Facebook Messengerissä.
Aivan outo ilmiö... mitä neuvoja meille?
Kommentit (25)
Jestas miten mautonta. Kyllä osa ihmisistä on niin outoa. Parempi todellakin jättää vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne tietää. että olet porsinut?
Hullu vela vauhdissa taas. Onneksi velat kuolee sukupuuttoon kun eivät vie hulluja geenejä eteenpäin.
Velaus on sisäsyntyistä. Varo vaan ettei sinunkin armaat haarahedelmäsi saa tartuntaa! :D :D :D
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en vastaisi tuollaisille ihmisille mitään.
Joku ajatushan tuossa on taustalla, että yritetään hyötyä jollain tavalla. Yrittävät saada teille myytyä vanhoja lasten romujaan tms.
En usko, että sinä voisit minua henkilökohtaisesti hyödyttää yhtään mitenkään. Joten älä huoli.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Mä en vastaisi tuollaisille ihmisille mitään.
Joku ajatushan tuossa on taustalla, että yritetään hyötyä jollain tavalla. Yrittävät saada teille myytyä vanhoja lasten romujaan tms.En usko, että sinä voisit minua henkilökohtaisesti hyödyttää yhtään mitenkään. Joten älä huoli.
ohis
No mitä sitten lähettelet viestejä🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Hullu vela vauhdissa taas. Onneksi velat kuolee sukupuuttoon kun eivät vie hulluja geenejä eteenpäin.