Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä kesäloma alkoi vkoa aiemmin kun mulla. Nyt 3 päivää kotona muksujen kanssa ja

Vierailija
28.06.2006 |

tänään jo raivosi ja valitti että tälläistäkö se saatana loma on - huutavia kakaroita (toinen lapsi hirmu kipeä, korkea kuume) ja toinen sentäs tämän viikon puolipäiväisesti tarhassa kun harjoittelee isojen puolelle siirtymistä = pehmeä lasku! Jaksaakin valittaa!!! 3 päivää ja se on jo nyt ihan sippi. HAAAAAALOO! Tekisi jotain lasten kanssa eikä murjottaisi! Mä sentään teen tutkijan duunia kotitoimistolta käsin ja käyn paljonkin moikkaamassa heitä ja päivät on mulla lyhyitä koska aloitan jo aamuvirkkuna klo 6 ja lopetan ip. Ihme narisija. Ja äijällä 6 vkoa lomaa ja hehkutti aikoja sitten sitä kuinka hienoo on kun saa niin pitkän loman perheen kanssa plaa plaa.

Mitä se oikein kuvittelee sen loman olevan??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ainakin luullut. OIkeesti voiko olla kovin fiksua.. Mitenköhän se olisi selvinnyt näiden kahden kanssa aikoinaan kotona koti-isänä ;DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakin tosiaan valittaa. Sympatiat on sun puolellasi.

Mun mies on ollut koti-iskänä ja on ihan iloinen, jos voi olla lasten kanssa kotona muutamankin päivän. Voittaa mennen tullen tunkkaisen työpaikkansa. Sun mieheltäsi on sinkkupäivät päättyneet aikoja sitten, nyt on todella aika kasvaa vanhemmuuteen ja tinkimään omista tarpeistaan.

Vierailija
4/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko ottaa niin vakavasti!!! Antaa valittaa, kuiteskin hoitaa lapset. Anna purkaa paineita, älä ota niin vakavasti niin ehkä se siitä. Miehille toi lapsenhoito ei yleensä oo ihan niin helppoo ja luontevaa kun naisille, ainakaan MUN kategorian mukaan todellisille miehille, jotka odsaa muutakin kun imuroida :)

Vierailija
5/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutaa kun ei tunnukaan lomalta. Mun puolesta suksikoon kuuhun - odottaa vaan että vaimo organisoi kaikki tekemiset. Itse ei liikauta persaustaan lasten kanss akun ei muka keksi mitään tekemistä. Ja höh.

ap *näreissään*

Vierailija
6/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myönsi, että raskasta on, vaikka lapsia olikin vain yksi. Ehkä tekee miehellesi hyvää huomata, että kotityöt ovat aika rankkoja lapsiperheessä.

Vierailija
7/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syö eikä juo ja itkee ja sen jälkeen huutaa ääneen kun asiat ei suju hänen tahtonsa mukaan.

sorry, kyllä ottaa päähän.

ap

Vierailija
8/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän sama tilanne, mies on opettaja ja lasten kanssa koko kesän kotona. Päivät kuluvat niin, että herään klo 5 ja olen töissä klo 7, sitä ennen laitan perheelle aamiaisen tietenkin ja lasten vaatteet valmiiksi. Tämä siksi, että muuten mies pukisi pojille (3 ja 4 v) ja antaisi aamiaiseksi mitä sattuu.

Pojat heräilevät klo 9 mennessä ja pyörivät pyjamissaan koko aamun katselevat viedoita tai ties mitä, mies itse yrittää nukkua niin pitkään kuin suinkin mahdollista. Sitten pieni ulkoilu tai kauppareissu, eilistä ruokaa pojille lounaaksi ja pojat päiväunille, mies tietokoneen ääreen ja nukkumaan itsekin.

Kun tulen töistä, on porukka juuri herännyt, nälkäinen ja pirteä ja valvoo tietenkin yömyöhään...

Jos voisin itse olla palkallisella lomalla koko kesän, tekisin kaiken ihan eri tavalla, lähtökohtana lasten ikäkausi ja tarpeet. Retkeilisimme yms. ja saisin myös panostettua kunnolla kodin laittoon, josta haaveilen ja johon mulla ei ole koskaan aikaa.

Olen päätynyt siihen, että äitiys ja naiseus ylipäätään on jotain sellaista, josta miehillä ei ole mitään käsitystä, ja siksi asialle ei voi mitään.

Vierailija
9/9 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olekaan niin hohdokasta kuin mielikuvissaan on kuvitellut. Mies mielikuvissaan touhuilisi kaikkea omaa, vaikka käytännössä on harvoja omia asioita, joita voi oikeasti tehdä lapsen kanssa. Onneksi mies nyt tajuaa sen, että lapsen kanssa joutuu ihan oikeasti tekemään rutiineja rutiinien perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi