Välittää mutta ei rakasta
Sanoo välittävänsä mutta ei ole aikaa tavata ja yhteydenpito toisen ylläpitämänä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Time to go. Tuhlaat aikaasi.
Miten vaikeaa se on rakastuneena ymmärtää.. lähes mahdotonta.
Itsensä rikkoo kun välillä toinen antaa ymmärtää ja sitten taas ei..
Jatka eteenpäin ilman sitä. Tuhlaat aikaasi.
Potkin itse itseni pihalle edellisestä parisuhteesta, koska välitin kyllä miehestä mutta en rakastanut. Hän ei olisi halunnut erota, mutta en halunnut itsekään olla sellaisessa suhteessa, jossa toinen (minä) antaa itsestään vain huurut. Näin molemmille aukeaa mahdollisuus löytää kumppani, jolle haluaa antaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Jatka eteenpäin ilman sitä. Tuhlaat aikaasi.
Potkin itse itseni pihalle edellisestä parisuhteesta, koska välitin kyllä miehestä mutta en rakastanut. Hän ei olisi halunnut erota, mutta en halunnut itsekään olla sellaisessa suhteessa, jossa toinen (minä) antaa itsestään vain huurut. Näin molemmille aukeaa mahdollisuus löytää kumppani, jolle haluaa antaa kaiken.
Vaikeaa ymmärtää mihin se rakkaus katoaa lyhyessä ajassa kun alkuun tunne olin niin vahva molemminpuolin.
Ja miten ikäväksi toisen käytös voi muuttua. vastailee valikoidusti ja ignoooraa, tai toisaalta sanoo asioita joita ei tarkoita, aika on vain väärä. Eikö voi sanoa suoraan että olen ihmisenä väärä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ikäväksi toisen käytös voi muuttua. vastailee valikoidusti ja ignoooraa, tai toisaalta sanoo asioita joita ei tarkoita, aika on vain väärä. Eikö voi sanoa suoraan että olen ihmisenä väärä.
En oikein ymmärrä tällaista. Jos toinen osapuoli ei halua olla yhteyksissä, vaan vastailee kohteliaisuudesta yrittäen olla kohtelias pakeissaan, niin minusta se kertoo sanojakin selvemmin, ettei jutusta tule mitään.
Time to go. Tuhlaat aikaasi.