Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erakkoluonteisille tämä on helppoa

Vierailija
19.03.2020 |

Minussa on kaksi luonnetta erakko ja sosiaalinen. Nyt otan sen erakko puolen käyttöön niin on ihan helppoa eristäytyminen. Minulle tämä on ihan helppoa kun monilla näyttää pää hajoavan ettei kestä tätä. Sopeudun nopeasti eri tilanteisiin. Sosiaaliset tilanteet väsyttävät eniten mutta erakkona jaksan paljon pidempään niin ettei ihmisiä järin en kaipaa kun niiden tyhmyys on niin väsyttävää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me erakot selviämme tästä kriisistä voittajina siinä missä heikot kuoleepi elon tiellä.

Vierailija
2/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivvan. Harmittaa lähinnä että kirjastot suljettiin.

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En välitä olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta haluan käydä 2-3 kertaa viikossa kaupassa. Rajoittaminen yhteen kertaan viikossa on hankalaa. Leipä ei säily tuoreena, joissain lihatuotteissa liian lyhyet säilyvyysajat jne. 

Vierailija
4/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Korona ei tunnu elämässäni muutoin kuin jännittävinä uutisotsikoina.

Vierailija
5/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa edes pääsisi eristäytymään, muttakun ei, töissä vaan pitää käydä vaikka kupat riehuu ja kaikki muut ympärillä vetäytyy koteihinsa kun vähän aivastaa. Miksen minä saa!

Vierailija
6/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole elämässäni muuttunut. Naurattaa kuinka vaikeaa elämäntyylini on suurimmalle osalle ihmisistä!

Vierailija
7/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin totta. En koskaan näe kavereita (en jaksa), ei ole sukulaisia, vihaan käydä kaupassa, (on vaan pakko kun perhe) suhaan vaan nopeasti ja heittelen kärryyn kaiken pakollisen. Mieluiten olisin sohvalla kutomassa ja kattomassa netflixii tai pelaamassa pleikkaria. Toistaiseksi joudun kyllä käymään töissä. Onneksi saan sitäkin tehdä yksin. Lapseni ja mieheni myös introverttejä, joten meillä sujuu kotikoulu ja eristykset. Lapset toki jo isoja, onneksi.

Vierailija
8/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. En välitä olla ihmisten kanssa tekemisissä, mutta haluan käydä 2-3 kertaa viikossa kaupassa. Rajoittaminen yhteen kertaan viikossa on hankalaa. Leipä ei säily tuoreena, joissain lihatuotteissa liian lyhyet säilyvyysajat jne. 

Leipää voi ostaa myös pakkaseen.

Vierailija
9/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi, valitettavasti mä olen töissä sairaalassa niin ei ehdi nauttia karanteeneista.

10/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että.

Leipä.

Ei.

Säily.

Tuoreena.

Olipa tosi korkea aika tulla jonkin mullistuksen, ihmiset niin poispilattuja ettei sitä voi käsittää.

Osta pakastin. Oikeasti nyt, se kaupassa hyppääminen ei ole hyvä idea. Kun nyt on todettu, että virusta leijuu ilmassa ja pinnoilla se elelee iloisesti, niin älkää menkö kauppaan yhtään enempää kuin on ihan pakko. Ostakaa sellaista kamaa, että viikko ei tunnu missään.

Vierailija
11/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole elämässäni muuttunut. Naurattaa kuinka vaikeaa elämäntyylini on suurimmalle osalle ihmisistä!

Totta! Työkaverit valittavat, kuinka ovat jo nyt tulossa hulluiksi ja yksi ystävä tuntuu oikeasti pelkäävän ajautuvansa psykoosiin. Ekstroverteille tämä selkeästi on hyvin haastavaa aikaa. Minusta taas tuntuu niin vapauttavalta, että kerrankin saa luvan kanssa viettää vapaa-aikansa itsekseen, eikä tarvitse kokea syyllisyyttä, kun ei tahdo lähteä ihmisten ilmoille.

Vierailija
12/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, putositte rölliin. Olipa helppoa. Eikö muuten ollutkin ihanaa paheksua ja moittia? :D 

t. lainauksen kirjoittanut

Vierailija
13/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos talousasioista ei tarvisi huolehtia/ei tarvisi käydä töissä, olisin ikionnellinen saadessani eristäytyä ja olla kotona. Siis se olisi unelmaelämää. Juuri siten vietän kaiken mahdollisen vapaan ja lomat, käyn mahd vähän kaupassa ja sitten olen eväineni kotona puuhailemassa omiani. Ihan parasta <3

Vierailija
14/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen itse leipää jos sitä joskus syön, yleensä en syö sitä.

Vierailija
15/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin "joudun" nyt olemaan töissä yksin, ei haittaa yhtään.

Vierailija
16/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidät erakot ovat luotu siksi erakoiksi kun se tekee meistä selviytyjiä

Vierailija
17/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa mennyt työt väärinpäin. Hän ekstrovertti tekee nyt töitä kotoa ja on tulla hulluksi vain neljän päivän jälkeen. Minä introvertti olen hoitaja, joten työmaalle vaan joka päivä menen. Hyvin viihtyisin kotona vaikka kuukauden putkeen.

Vierailija
18/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipää voi ostaa myös pakkaseen.

Leipää voi myös leipoa tuoreena, maistuukin paremmalta kun osaa.

Vierailija
19/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma seura paras seura!

Vierailija
20/22 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Työkaverit valittavat, kuinka ovat jo nyt tulossa hulluiksi ja yksi ystävä tuntuu oikeasti pelkäävän ajautuvansa psykoosiin. Ekstroverteille tämä selkeästi on hyvin haastavaa aikaa. Minusta taas tuntuu niin vapauttavalta, että kerrankin saa luvan kanssa viettää vapaa-aikansa itsekseen, eikä tarvitse kokea syyllisyyttä, kun ei tahdo lähteä ihmisten ilmoille.

Introvertti ole Tämä on ihan kulta-aikaa 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän