Auttakaa saamaan Hovimäki Areenaan, sieltä jo vähän lupailtiin
Keskustelussa näin Ylen edustajan sitä vähän lupailevan. Auttakaa saamaan huippusarja Areenaan
Kommentit (18)
Muistan vain kun sillä yhdellä henkilöllä oli kuppa.
Näyttäis olevan Elisa Viihde Aitiossa
Todella upea historiallinen sarja,näyttelijöiden artikulointikin loistoluokkaa,toisin kuin nykyään.
Missä tosiaan viipyy uusinnat.
Mä katon maratonina Elisa Viihteestä. Hyvä ja laadukas sarja nykypäivän tusinaviihteen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä katon maratonina Elisa Viihteestä. Hyvä ja laadukas sarja nykypäivän tusinaviihteen keskellä.
Aloitin tänään katsomaan Elisa Viihde Viaplaysta. Suosittelen.
Ja Lehmän vuosi uusinnaksi myös. Viihdyttävä maalaiselämän kuvaus, Sari Havas, Ismo Apell...
Hovimäki on kyllä loistava historiankuvaus, pitäisi peruskoulussa kuulua hissan opetukseen
Oi, Hovimäki, se oli niin ihana sarja, oikein aina odotti että uusi jakso tulee. Olen käynyt katsomassa Hovimäen kuvauspaikat.
Vierailija kirjoitti:
Ja Lehmän vuosi uusinnaksi myös. Viihdyttävä maalaiselämän kuvaus, Sari Havas, Ismo Apell...
Hovimäki on kyllä loistava historiankuvaus, pitäisi peruskoulussa kuulua hissan opetukseen
Lehmän vuosi oli kiva. Mutta se keskustalainen propaganda sarjassa meni vähän yli. Olisi ihan riittänyt, että kylään tulleesta luonnonsuojelijasta ei pidetty, mutta hänet kuvattiin myös pahaksi ihmiseksi, joka petti kotona lastaan hoitavaa vaimoaan. Aika tökeröä.
Hovimäki opetti kyllä paljon historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hovimäki opetti kyllä paljon historiasta.
Kyllä hyvintehdystä sarjasta saa tosiaan parempaa tietoa kuin esim koulusta. Samoin kirjallisuudesta, esim Täällä Pohjantähden alla -trilogia. Minulla on hovimäen dvd:t. Olen katsonut niitä.
Mene Elisa viihde aitioon katsomaan!! Ei tuollaista psk areenaan!!
Hovimäen ansiosta oppii Suomen historiaa hyvin ja se jää paremmin mieleen! Näyttelijät on tosi taitavia
Vierailija kirjoitti:
Mene Elisa viihde aitioon katsomaan!! Ei tuollaista psk areenaan!!
Sä elät jossain menneisyydessä.
Elisa Viihde Aitio ja Viaplay yhdistyivät joulukuussa 2020 ja Aitio-sisällöt siirtyivät Viaplayhin, jonka nimi on jatkossa Elisa Viihde Viaplay.
Suosittelen myös lukemaan kirjoina nuo Hovimäet
Puoli seiskassa Ella Kanninen sanoi, et Hovimäki näkyis yle areenassa. En kyllä itse löytänyt. Sanoikohan erehdyksissään/tietämättömyyttään vai lipsauttiko mahdollisesti vahingossa ?
Niin tylsä sarja, voi luoja.