Lue keskustelun säännöt.
Nuha alkamassa, vain nuha. Menenkö...
19.03.2020 |
töihin huomenna, hammashoitola työpaikka. On kielletty menemästä mutta tämä ei kyllä ole korona. Lusmuanko jos jään kotiin- tunnollisuus on piinaavaa.
Kommentit (2)
Kielletty menemästä. Mikä siinä on epäselvää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinä et sitä voi tietää varmaksi onko korona vai ei. Töihin ei pitäisi mennä sairaana muutenkaan, saati tälläisessa tilanteessa. Joten pysy kotona.