Espoolaisessa ruokakaupassa nähtyä
Jouduin odottelemaan kaupan sisääntulossa avustettavaani ja samalla tein havaintoja. Kolmen minuutin sisällä neljä nuorta naista ja yksi nuori mies (ikää heillä oli n. 25-30 v) ja yksikään heistä ei käyttänyt käsidesiä lampsiessaan sisään ruokakauppaan.
Kommentit (31)
Viskoivatko ämmät taas leipäpaketteja ja vessapaperirullia päin myyjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kyylä ihan vaan huoli omista asioistasi ja jos niitä ei ole riittävästi niin hanki elämä.
Jos sun paska elämäs vaikuttaa mun elämään niin en todellakaan anna olla.
Kerropas miten se vaikuttaa sun elämääsi? Haittaa kuplasi koskemattomuutta "jos kaikki desinfioisivat kätensä kauppoihin niin korona talttuisi heti!"? Mitä sitten kun virusta kantava sattuu tulemaan ja... HENGITTÄÄ... tai herrajumalaarmahda YSKÄISEE?
Itse en kyllä koskisi pumppupullot, johon kaikki muutkin koskee. Mahtaa tosiaan kihistä pöpöjä.
Täällä Espanjassa kauppaan ei pääse ilman muovikäsineitä.
Ei kauppaan kannata käsiä pestä tai desinfioida vaan vasta kotona ennen ja jälkee ostosten purkamisen.
Idioottihan kantaa mukanaan pientä käsidesipulloa jota sitten laittaa ennne ja jälkeen kauppareissun siellä parkkipaikalla. Aivan yhtä tyhjän kanssa kun koskevat siihen pulloon ennen desinfiointia likaisilla koronakäsillään ja desinfioinnin jälkeen ottavat pullon pinnasta samat pöpöt takaisin kun tunkevat sen sinne takin taskuun. Ainoa mitä saa on kuivat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä kyylä ihan vaan huoli omista asioistasi ja jos niitä ei ole riittävästi niin hanki elämä.
Syö paskaa hiivaperse retardi.
Vierailija kirjoitti:
Viskoivatko ämmät taas leipäpaketteja ja vessapaperirullia päin myyjiä?
Ottiko eteen?Jussi Halla-aho on kirjoittanut aiheesta jo vuosia sitten. Miksei häntä ole kuunneltu?
”Ainoa mitattava ja siten kiistatta olemassaoleva ihmisarvo on yksilön instrumentaalinen arvo. Yksilöt voidaan perustellusti asettaa arvohierarkiaan sen mukaan, miten paljon heidän kykyjensä tai osaamisensa poistaminen yhteisön käytöstä heikentäisi yhteisöä.”
Jos liikkuu paikoissa missä joutuu koskemaan kahvoja niin
Asennuskäsineet, Pu, lateksi, nitriilikumiset on hyvät istuvat. Itseasiassa tosi moneen käyttöön vaikka ei olisi koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö paskaa hiivaperse retardi.
Millainen ihminen vaivautuu tulemaan keskustelupalstalle kirjoittamaan tuollaisen kommentin? Kertoo kyllä kirjoittajasta yhtä sun toista, ehkä sellaistakin mitä hän ei haluaisi ihmisten hänestä tietävän.
Tällä viikolla Porissa joku nuorehko mieshenkilö jäi hölöttämään kiusaantuneen oloisen kaupan kassan kanssa pitkäksi toviksi. Eivät siis selvästikään tunteneet tosiaan ja kassan ilme oli juuri sellainen että mene nyt siitä prkl! Lopulta lähtiessään yski vielä suu ammollaan . Hyi hitto.
On näitä taavetteja vaikka millä mitalla jotka eivät ymmärrä ohjeistuksesta hölkäsenpöläystä.