Facebookin kehykset "i can't stay home i am a nurse"
Mikä siinä on että etenkin hoitajat käyttää paljon näitä eri kehyksiä missä tuovat esiin omaa hoitajuuttaan? On epäarvostettuja huonolla palkalla joo, mutta yhtälailla sitä muittenkin duunarien pitää hommia painaa vaikkei siitä erikseen huutelekaan.
Kommentit (9)
Niin rekkakuskin, joka hiki päässä kuljettaa vessapaperia ei sitten samat kehykset sovi.
Zinc
En voi maata kotona. Olen rekkakuski.
*** Pyyhkii hikeä vesssapaperiin ***
Zinc
Älä hikoile kuormaan !!
Siinä on kyllä lumihiutalein ammattiryhmä, joka on aina nostamassa itsensä esille !!
Zinc
Oikein todellisia kutsumusammatin työnsankareita!! Kun muut töitä tekevät tekevät työnsä aivan turpa rullalla !!
Keneltä se on pois jos hoitajat edes itse arvostavat työtään? Nyt varsinkin kun paine ko. alalla on melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Keneltä se on pois jos hoitajat edes itse arvostavat työtään? Nyt varsinkin kun paine ko. alalla on melkoinen.
Kuka on sanonut että se on keltään pois? Tuskin tässä nyt kukaan on niitä hoitajia haukkumassa vaan nimenomaan mainittiin että ovat aliarvostettuja.
I can't stay at home, i'm a cleaner
Kenties vielä aliarvostetumpi ryhmä, mutta en ole noita nähnyt ainuttakaan
Jos olisin hoitaja, laittaisin -jos pakko jotain laittaa- jonkun rohkaisevan ja lohduttavan sloganin.
Kyllä me tästä selviämme, teemme aina parhaamme.
Olkaa huoleti, hoitohenkilökunta auttaa, tukee ja hoitaa kaikkia.
jne.
Itse olen hoitaja ja joo, olen kyllä sitä mieltä että vähän överiksi menee.