Heh, naurattaa nuo vanhemmat, jotka ovat kusessa teiniensä kanssa, jotka luuhavat nyt päivät kotona
Ei voikaan dumpata sitä nyt koululle opettajien vaivoiksi vaan näkee etätehtävien kautta, mitä oikeasti pitäisi peruskoulussa opiskella ja osata! Erittäin hyvä muistutus nyt kaikille vanhemmille oppilaan omasta vastuusta!
Kommentit (7)
Ei minulla ole mitään ongelmaa omien teinien kanssa.
Ei minun niitä tarvii opettaa, opettaja on sitä varten. Käytössä tarvittaessa chatti ja puhelin.
Molemmat hoitavat koulunsa kiitettävästi, myös nyt kotona. Koulutehtävät tehdään ns. Koulupäivän aikana. Viimeistään klo.15 on valmista. Nuorempi 13v.tykkää tehdä kaikki valmiiksi nopeammin ja vanhempi pitä enemmän taukoja välissä.
Eu siis mitään ongelmaa.
Hah, vielä enemmän naurattavat ne vanhemmat, jotka ovat kusessa, kun teinit eivät suostu luuhaamaan kotona vaan kulkevat ulkona hankkimassa koronaviruksen, johon sitten koko suku sairastuu ja osa kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään ongelmaa omien teinien kanssa.
Ei minun niitä tarvii opettaa, opettaja on sitä varten. Käytössä tarvittaessa chatti ja puhelin.
Molemmat hoitavat koulunsa kiitettävästi, myös nyt kotona. Koulutehtävät tehdään ns. Koulupäivän aikana. Viimeistään klo.15 on valmista. Nuorempi 13v.tykkää tehdä kaikki valmiiksi nopeammin ja vanhempi pitä enemmän taukoja välissä.
Eu siis mitään ongelmaa.
Hyvä! Lapsenne kuuluu siihen noin 20 prosenttiin, jotka hoitavat koulunsa hyvin. 60 prosenttia vaatii jo potkimista persauksille ja loput 20 prosenttia eivät tee mitään, oli sitten koulussa tai kotona.
Miljoooooonas provo samasta aiheesta...
En tajua ihmisiä, jotka tekevät lapsia mutta eivät sitten kuitenkaan kestä niiden olemassaoloa.
Heko heko,. Meillä on taloudessa kaksi opettajaa ja just ja just pärjätään teinixiemme kanssa. Nyt saatte kokeilla millasta on koulupäivän aikana yritää saada lapset opiskelemaan: Laita se puhelin pois! Keskity! Tee jotain! Yritä edes! Et ole edes aloittanut! Et ole tehnyt läksyjä! Älä kiusaa!
Entäs kun niitä on se luokallinen 25 tupertamassa. Tsemppii vanhemmat!
Hyvä kun sinua naurattaa, minua ei.