Kiinnostaako teitä näinä aikoina blogit?
Minua ei vois vähempää. Oma kulutus keskittyy nyt ihan päivittäistavaroihin ja esim. lastenvaatteita ym. ”turhaa” en tule nyt ainakaan seuraavan kuukauden aikana hankkimaan kun tässä kotona ollaan..
Kommentit (7)
Seuraan pääasiassa ruokablogeja ja ne kiinnostavat edelleen, kaikesta huolimatta.
Kiinnostaa toki. Mutta en siis ole koskaan mitään tavarablogeja lukenutkaan.
On ollut nyt mielenkiintoista lukea millaista elämää nämä ulkosuomalaiset tällä hetkellä elävät koronan kera mm. Australiassa, Italiassa, Espanjassa, Seattlessa, Islannissa, Turkissa Kiinassa, Kyproksella ja Britanniassa. Muutenkin olen vuosikausia seurannut ulkosuomslaisten blogeja oppiakseni asioita erilaisista kulttuureista.
Valeäidin blogia seuraan myös ( instagramia vielä aktiivisemmin) , vaikka oma lapsi on jo 21. Pidän Hannen huumorista. Eilen hänellä oli loistava postaus tekemisestä kotona lasten kanssa. Pitkä listaus linkkejä. Esim.Lukulumo, varhaiskasvatukselle tarkoitettu satupalvelu, joka nyt on auki kaikille. Myös hyviä oppimateriaalilinkkejä.
Eipä suuremmin kiinnosta minään aikoina. Joku oman elämänsä pikkunarsisti sössöttämässä jonnin joutavia. Toki erinomaisia yksittäisiä blogikirjoituksia tulee virrassa välillä vastaan.
Kiinnostaisi, mutta en ole löytänyt uusia mielenkiintoisia blogeja. Seuraamani blogit ovat lopettaneet, muuttuneet liian kaupallisiksi tai bloggaajat keskittyvät nykyään lähinnä perhe-elämään.
Kyllä luen samoja blogeja edelleen kuin aikaisemminkin, en lue tyhjäpäitten jaarituksia.
Jopa vähemmän kuin ennen. Minäkään en ymmärrä kuinka se on mahdollista, mutta jotenkin olen onnistunut luomaan negatiivista välittämistä. Vaikea ennustaa miten tässä käy, mutta seuraan tilannetta ja raportoin muutoksista.