Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa keittiötä siistiksi

Vierailija
18.03.2020 |

Se on kaaoksessa. Mulla ei ole astianpesukonetta.
Miten te muut saatte pidettyä järjestyksen?
Mä en osaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut astianpesukonetta koskaan ja keittiö on aina siisti. Ruokaa tehdessä siistin samalla koko ajan. Ruuan kypsyessä tiskaan ja pyyhin tasot. Syömisen jälkeen tiskaan yleensä uudestaan. Ei ole mikään ongelma. Jos käyn keittiössä jotakin tekemässä tai hakemassa, siivoan jäljet saman tien. En jätä purkkeja tai purnukoita tai muruja jälkeeni. Kun tekee vähän koko ajan, ei tarvitse ikinä tehdä suuria urakoita.

N48

Vierailija
2/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroille ei ole paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin muuten auttaa, että rätille, astianpesuaunepullolle, tiskiharjalle yms. on paikka kaapissa. En säilytä tasoilla ja ympäriinsä roikkumassa mitään, en edes kahvinkeitintä.

N48

Vierailija
4/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa ennen ruuanlaittoa. Se on psykologisesti palkitsevaa.

Vierailija
5/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä tavaraa. Hallinnan tunne vaikuttaa mielialaan.

Vierailija
6/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä tavaraa. Hallinnan tunne vaikuttaa mielialaan.

Totta. Yritän. Yleensä en jaksa tehdä mitään.

Vierailija
7/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa se, että usein on vähän tiskiä. Tässä on aika kalliit vesimaksut ja en halua käyttää vettä yhtään enempää kuin on tarpeen. Siksi tiskaan vain kerran päivässä ( ellen nyt sitten leivo tai tee jotain todella montaa kippoa tarvitsevaa). 

Mutta mulla on tuollainen iso leivinlauta, minkä nostan tiskialtaan päälle niin ei näy liat sieltä 

Lisäksi juuri se on tärkeää, että laittaa kaikki paikalleen muuten ja pitää tasot puhtaana käytön jäljiltä.

Vierailija
8/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimoi tavarat määrä, järjestä kaikelle oma paikka ja putsaa kaikki heti käytön jälkeen. Näillä minä pitäisin keittiön siistinä, jos minulla ei olisi ADHD eikä mitkään järjestelyt tunnu toimivan

Vierailija
9/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minimoi tavarat määrä, järjestä kaikelle oma paikka ja putsaa kaikki heti käytön jälkeen. Näillä minä pitäisin keittiön siistinä, jos minulla ei olisi ADHD eikä mitkään järjestelyt tunnu toimivan

Voin yrittää mutta harvoin on sitä virettä.

Kaikki paikat täynnä tavaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi