Huumattiinko minut? Mitä nyt
Hei, kerron asian tiivistetysti. Eli olin viikko sitten viettämässä juhlia. En juonut kuin muutaman hassun oluen ja kaksi siideriä, määrä mikä omalle toleranssille riittää oikein hyvin. Yhtäkkiä kuitenkin filmi poikkeaa täydellisesti loppuillaksi. Ja kun havahduin tilanteeseen, kello oli yli puolen yön. Oli erittäin huono olo, äänet kuului kovaa, säpsähtelin asioita. Siitä eteenpäin näin myös hallusinaatioita ja ajauduin siksi paniikkiin.
Seuraavana päivänä olo oli ok, joskin krapulainen. Mutta sitä seuraavana päivänä alkoi kova "säpsähtäminen" kuin sähköiskuja päässä, huimaaminen ja muutenkin taas outo olo, ikäänkuin pää sekoaisi. Seuraavatkin päivä samaa oloa, edelleen vähän.
Mitä minulle on mahdollisesti laitettu? Mitä minun pitäisi tehdä, jäänkö tämmöiseksi?
Kommentit (11)
Saat varmasti mistä tahansa terveysasemalta tms (joissain on chat-palvelutkin) parempaa tietoa kuin täältä harhaisilta mammoilta. Ja myös järkevät ohjeet, mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Saat varmasti mistä tahansa terveysasemalta tms (joissain on chat-palvelutkin) parempaa tietoa kuin täältä harhaisilta mammoilta. Ja myös järkevät ohjeet, mitä tehdä.
Ei sinne saa mennä nyt kun on korona-hässäkkä.
Ajan rakenne vain muuttui kesken illan.
No seuraile pari päivää ja kysy täältä uudestaan niin laitetaan sulle lähete Psykiatriselle
Tee aluks rikosilmoitus niin alkavat tutkia ehkä, ettei jollekkin käy huonommin vielä.
Epilepsia? Aivokasvain?
Oliko juomat vahtimatta?? Jos oli niin sit veikkaisin jotain huumausainetta.
Ylitit parodiahorisontin tahtomattasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne saa mennä nyt kun on korona-hässäkkä.
Saa mennä ja tietysti akuuttiasiat hoidetaan. Monissa kaupungeissa on määritelty yksi korona-asema ja loput tk:t toimii kuten ennenkin, tosin vain akuuttipotilaat hoidetaan. Näihin ei tule ylähengitystieoireisia.
Se oli vaan idän ihmeellinen lemmenjuoma joka sinulle juotettiin.
Ei sitten tullut mieleen käydä lääkärissä?