Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään järkeä. Leikkipuistot pursuaa porukkaa.

Kotiäiti
18.03.2020 |

Lähipuistossa tänään ainakin 18 ihmistä pienellä alueella, jonotetaan keinuun ja hiekkalaatikkoon. Ei mitään järkeä rajoittaa päivähoidon oikeuksia kun leikkipuostossa samat naamat tavataan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten. Eivät he edes ole riskiryhmää. 

Vierailija
2/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuisto ihan tyhjä. Muutenkaan ei juuri ketään missään. Ihan ihme jos oikeasti ovat koteihinsa jääneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten. Eivät he edes ole riskiryhmää. 

No miks sitten hoplop ja muut virikkeet ovat kiinni.

Vierailija
4/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti pelottaa kun ihmiset alkavat oikeasti näiden urpojen takia sairastamaan eikä hoitopaikkoja enää ole. Sinäkin voit joutua sairastamaan järjettömissä kivuissa yksin kotona.

NYT STANA SINNE KOTIIN JOKA IKINEN ÄÄLIÖ!

Vierailija
5/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa levisi juuri tämän takia. Koulut suljettiin ja perheet viettivät laatuaikaa lasten kanssa puistoissa, lasketellen hiihtokeskuksissa ja leikkitreffeillä. Mummot ja papat kahvittelivat viime viikkoon saakka tutussa kantakahvilassa ja hoitivat lapsenlapsia kun koulut olivat kiinni.

Vierailija
6/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näidenkin karanteenien jälkeen voi sitten tuonkin takia ryöpsähtää toukokuussa uudelleen.

Vierailija
7/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse siellä teit?

Vierailija
8/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan päiväkodit ammottavat tyhjyyttään.

Ihan oikeasti tytön päiväkodissa oli viittä lasta hoitamassa kahdeksan aikuista.

Vierailija
9/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään, että suomalaiset ovat idioottisakkia.

Vierailija
10/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse siellä teit?

Aina oli tyhjä aamupäivästä, olen äippälomalla ja kävin lasten kanssa siellä. Nyt ei pysty tietysti siellä enää käymään.

Vierailija
11/11 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näidenkin karanteenien jälkeen voi sitten tuonkin takia ryöpsähtää toukokuussa uudelleen.

Totta kai se ryöpsähtää ja siitä ei vielä edes ole varmuutta etteikö kerran sairastunut sairastuisi uudelleen ja viruskin muuttuu koko ajan. Tällä menolla ei ainakaan ole pelkoa etteikö tartuttajia löytyisi.

Toivottavasti kouluja ei ainakaan tänä keväänä enää avata, kyllä se varmasti ainakin muutamalla on isossa koulussa ja taas mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme