Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mistä syistä nyt saa mennä lääkäriin??

Vierailija
18.03.2020 |

Flunssaisten käsketty pysyä kotona. Minulla on korvatulehduksen oireet mutta uskaltaako lähteä lääkäriin? Jos tartuttaa muita tai jos saan itse tartunnan lääkäristä? Yksityiselle siis ajattelin. Terveysasemalle ei ketään päästetä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sais olla muita menoja, kuin elämälle välttämättömät asiat. Toi sun korvatulehdus on pienempi paha. Et sä siihen kuole. Parantuu ihan itsestäänkin. Jos saat koronan lääkäri reissulta vielä sen korvatulehduksen kaveriks, niin ei kovin mukavaa tuu olee.

Vierailija
2/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne lääkäriasemalle ja kysy, eiks niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkat on ihan tyhjillään. Aika naurettavaa vähätellä korvatulehdusta kyllä se kipu on pahimmillaan täysin lamaannuttavaa eikä parane kuin antibiootilla. 

Vierailija
4/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt tällä viikolla yksityisellä lääkäriasemalla hoidattamassa ei-akuuttia hoitoa vaativaa sairauttani. Lääkäri laittoi vielä labra- ja ultralähetteen ja ihan normaalisti sain ajat kumpaankin lähipäiville. Tottakai AP voit mennä lääkäriin korvatulehduksen takia, ei kai nyt kenenkään tarvitse kärsiä.

Vierailija
5/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistin, ja läkäriaseman mukaan saa kuulemma mennä. Itseä kuitenkin mietityttää. Ap

Vierailija
6/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sais olla muita menoja, kuin elämälle välttämättömät asiat. Toi sun korvatulehdus on pienempi paha. Et sä siihen kuole. Parantuu ihan itsestäänkin. Jos saat koronan lääkäri reissulta vielä sen korvatulehduksen kaveriks, niin ei kovin mukavaa tuu olee.

Kyllä voi kuolla jos pahaksi pääsee. Voi tulla aivokalvontulehdus huonolla tsäkällä kun bakteerit pääsee leviämään.

Vierailija
7/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat buranaa.

Vierailija
8/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siellä ajanvarauksessa päättävät varmaan puolestasi. Ja niitä reseptejä voi lääkäri kirjoittaa sähköisenäkin ilman potilaan tapaamista. Itse sain antibioottitippareseptin silmiini näin.

Vierailija
9/9 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat syyt pätevät kuin aina ennenkin eli sairauden takia mennään lääkäriin. Oma poikani on ollut yksityisellä lääkäriasemalla neurologisissa testeissä tällä ja viime viikolla. Oireet eivät ole vaarallisia, mutta sen verran elämää hankaloittavia kuitenkin, että olisi hyvä löytää oikea diagnoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi