Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

annatko lapselle kaupassa tuotteita ennen maksamista?

Vierailija
27.06.2006 |

tänään oli 11kk lapsella huutava nälkä, kun en huomannut ajantajua reissussa. menin kauppaan, pyysin lämmittämään hyllystä ottamani pilttipurkin, ja syötin sen lapselle siinä heti.

voi niitä katseita.. vartijankin oli joku usuttanut meitä kyttäämään...

tietty maksoin sitten sen syödyn purkin, niinkuin kuuluu, mutta teinkö nyt siis jotain hyvin rikollista ja poikkeavaa?

ettekö te koskaan..?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisessa tilanteessa ostaisin ensin vain sen ruokapurkin ja sitten menisin kunnolla ostoksille.

Vierailija
2/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oikeasti ollut tullut mieleenkään että joku söisi kaupassa ennen maksamista ennen kuin luin joskus asiasta tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tapahtuisi vastaava tilanne niin menisin kauppaan ja ostaisin jotain helppoa syötävää lapselle, en jäisi ihmettelemään ja katselemaan muita tuotteita. Ottaisin sen mitä ottaisin, maksaisin ja syöttäisin sen lapselle kaupan ulkopuolella.

Vierailija
4/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saaneet viedä karkkipäivän karkkinsa itse kassalle, mutta eivät missään tapauksessa avata ennen kassaa. Olisiko ollut liian työlästä mennä kassan kautta sen yhden purkin kanssa? Vaikka ainahan tietysti voi kaupan henkilökunnalta kysyä, voiko noin tehdä ja jos voi, niin sittenhän se on vain siitä kiinni, miten oma pokka kestää.

Vierailija
5/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan sitä aiemmin tehnyt, ja kyllä hävetti tosiaan..

Vierailija
6/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ostanut sen purkin ja mennyt johonkin kahvilaan syöttämään ja samalla hörpännyt itse jotain.

Vierailija
7/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teita, jossa noin olisi käymässä.

Ja kyllä mua sylettää sellaset isot läskit kakarat, jotka löhöää ostoskärryissä ja syö leipää paketista, ja tantta-äiti siinä keräilee ostoksia kärryyn...

Vierailija
8/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainoastaan hätätilanteessa hyväksyttyä. Eli esim. diabeetikon shokki tms.

Vierailija
9/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin antasin, MUTTA meillä lapsi syö AINA ennen kauppan menoa, että ostokset sujuu jouhevasti, kun lapsi ei kitise nälkäänsä.. Minusta ois rassaavaa käydä kaupassa, jos pitäis hirveellä kiireellä tehdä ostokset sen takia, etten ole syöttänyt ennen lähtöä..

Kiireettömiä ja mukavia ostosreissuja toivotellen;)

Vierailija
10/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohdalle sattuu vastaavanlainen tilanne, ruokin lapseni jollain muulla tapaa, menen vaikka johonkin kahvilaan ja huoltoasemalle hakemaan jotain syötävää tms.

Vierailija
11/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin kahvilaan veit niin ei ihmekään että tuli vartija kyttäämään :/

Noissa tilanteissa tosiaan voi maksaa sen Piltin erikseen ensin. Eikö sulle tullut se mieleen vai oliko pitkät jonot vai mikä oli syynä?

Vierailija
12/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten syötin sen lapselle pakastealtaan vieressä...

en kyllä ikinä tee sitä enää.

tein näin, kun itsekkin olin väsynyt, ja lapsi nälkäänsä itkee, niin olisi itseltäni hihat palanut jonottaessa..

Vierailija
13/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on nyt 1½v. ei oo tullu sellasta tarvettakaan viel.. Yritän syöttää ennen kauppaan menoa aina. Tai sit tosiaan ostan jotain esim. banaanin ja annan sen ja sit uudestaan kauppaan..

Vierailija
14/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin vessapaperirullapakkauksen kun allergiakohtaus iski eikä ollut räkärätin riekalettakaan mukana. Ja maksoin koko paketin kassalla. Että hätä ei lue lakia.

Vierailija
15/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella hirveä nuha, aivastus ostoskärryissä, hirmuinen jojo nenässä roikkui, niin revin talouspaperipaketin auki, ja otin palan. se oli kyllä ostoslistassakin että talouspaperia osta.

kerran taas jouduin pyyhkimään jojon käsilaukkuni taskuun, kun ei ollut paperia hädässä;)

Vierailija
16/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menkat alkoi kesken ostosreissua. Tungin tamppoonin hyllyjen välissä paikoilleen ja maksoin kassalla avatun paketin.

Vierailija
17/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiassa tripinkin. Ei maailmaa kaada.

Vierailija
18/18 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamppoonin...