Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäopiskelu

Äiti -78
17.03.2020 |

Millaista etäopiskelua pidät lapsille nyt kun koulut ovat kiinni?
Aamusta aloitatte?
Päivällä?
Teetkö jonkun suunnitelman joka päivä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä en pidä etäopiskelua. Katson että tekevät mitä opettaja käskee, mutta minä en sitä pidä tai suunnittele.

Opettajana hoidan oman luokkani etäopetusta.

Vierailija
2/4 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen huonoa omaatuntoa siitä että jotkut luokkakaverien äidit pitävät ns. koulupäivän.Itselle se ei ole mahdollista,vaan tehdään tehtävät minun ja miehen töiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oikeasti sitä hommaa on tosi vähän. Alakoululaisella menee ehkä tunti tai max. 1,5 tuntia. Yläkouluikäisellä voi mennä 2-3 tuntia.

Annan neuvon:

Sovitte lapsen kanssa kiinteän opiskeluajan. Jos on aamu-uninen, niin nukkuu vaikka puoli kymppiin ja 10:30 alkaa päivän opiskelu. Kun hommat on tehty, on vapaa nauttimaan vapaa-ajasta. Ehdottomasti selkeä rytmi vaan alusta saakka.

Itse opetan lapseni kotona. Omien oppilaiden hoitamisen sivussa. Ts. laitan lapset töihin ja käyn neuvomassa tai selittämässä tarvittaessa. Isompi ei paljon apua tarvitse, nuorempaa pitää patistella. Kummallekin opetan ns. hankalat kohdat, jos eivät muuten osaa. Ei siihen montaa minuuttia mene, peruskoulun asiat on niin tuhottoman helppoja ja kummallakaan ei ole mitään oppimisen haasteita, vaikkeivat mitään superoppilaita olekaan.

Vierailija
4/4 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän