Lue keskustelun säännöt.
Talon rakentaminen ja korona
17.03.2020 |
Onko täällä muita, joilla talon rakentaminen ajankohtainen juuri nyt? Missä vaiheessa olette ja millä fiiliksillä kohti kevättä ja loppuvuotta?
Epävarmuutta koroista, kahden asunnon loukkoon jäämisestä, työpaikoista, tavarantoimituksesta, rakennusporukoiden terveydestä / Suomessa pysymisestä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla