Chevrolet Corvette C2 Sting-Ray. Siinä on nätti auto. Mikä sinun mielestäsi on sellainen?
Tässä se Corvette.
https://www.ultimatecarpage.com/images/large/2368/Chevrolet-Corvette-C2…
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Dodge Charger, vuosimallit 1968-1970.
Kaunis on tosin myös vuoden 1972 charger on omaa silmääni miellyttävä.
Plymouth cuda, dodge challenger ja monet muut muskelikauden jenkit ovat kauniita.
lyhyt land rover defender, siinä on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kasari Lada
Jolie laide
Mitsubishi celeste, olen joskus ajanutki sellaisella ja haikeana muistelen niitä aikoja.
Opel Kadett C on nätti kuin mikä. Tietysti kun itse sellaisen omistaa, niin sen paremmalta se näyttää.
Mustang Mach1, challenger ja charger, ponycarit miellyttää esteettistä silmääni..!
Alfa Romeo Giulietta Spider Veloce
Toyota Corona on ajanmukaisen kaunis auto. Kori coronaa takakonttiin ja baanalle.
1967 barracuda. 1966 chevrolet Camero 1961 nsu prinz 1969 ford Mustang 1968 Mercedes 280se 1969 dodge charger 1969 Citroën ds
Fiat Multipla. Se on niin ruma, että se on jo kaunis.
Auburn Boattail Speedster 851 olisi upea.
Mun miehellä on avo-Corvette stingray vm 70. Kivasti pärähtää käyntiin
Vanhat Porschet kuten Type 64, 356A Speedster ja 904 GTS. Monet italialaiset 1950-1970-lukujen urheiluautot, tuo Miura on kyllä nätti, Ferrari Thomassima II, Effeffe Berlinetta, Alfa-Romeo Tipo 33, Maserati Ghibli. Briteistä Aston Martin DB2/4, Jaguar XJ13, Jaguar XK 120/140.
Vierailija kirjoitti:
E-type Jaguar on AUTO!
Ainakin korjaamolla olemisten välissä.
Kaverilla Kajaanissa oli Rambler American. Ajettiin sillä pillurallia Kajaanissa. Saatiin joskus tyttöjäkin kyytiin ja sormipillua niiltä.
Nykylain mukaan sormipillu-penetraatiokin lasketaan yhdynnäksi, joten aikamoisia "panomiehiä" oltiin jo alaikäisinä, itse asiasta tietämättä.